Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
"Mārketinga plānošana nekustamā īpašuma tirgū" |
Nosaukums angļu valodā |
"Planning marketing in the real estate market" |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Mg.oec.,lekt. I.Andersone |
Recenzents |
Dr.oec.,doc. R.Greitāne |
Anotācija |
Diplomprojekta autore: Elīzabete Slava
Diplomdarba mērķis ir ar nekutamo īpašumu tirgus analīzes palīdzību pamatot nozares aktualitāti, uzņēmuma spēju tajā konkurēt ar veiksmīgu mārketinga plānošanu. Pēc ekonomiskās krīzes pārvarēšanas Latvijā atsākusies ekonomiskā izaugsme, kas ir labvēlīgs rādītājs nekustamo īpašumu nozarei.
Diplomdarba temats ir Mārketinga plānošana nekustamo īpašumu tirgū. Darbs izstrādāts akadēmisko bakalaura studiju programmā Uzņēmējdarbība un vadīšana. Diplomdarbs sastāv no divām daļām: analītiskās apskata daļas, pētījumu un aprēķinu daļas. Analītiskās apskata daļas ietvaros autors apskatīja mārketinga plānošanas un tirgus izpētes teorētisko bāzi. Pētījumu un aprēķinu daļā autors sīkāk pētīja kompānijas SIA RentinRiga darbību, veica konkurentu analīzi, klientu apmierinātības analīzi, analizēja nekustamā īpašuma tirgus attīstības tendences. Analīzes rezultātus autors izmantoja priekšlikumu izvirzīšanai.
Darba apjoms ir 67lapas, kurās ir 5 tabulas un 6 ttēli. |
Atslēgas vārdi |
Mārketinga plānošana |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Planning marketing |
Valoda |
lv |
Gads |
2012 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
06.06.2012 11:17:26 |