Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
"Mārketinga plānošana nekustamā īpašuma tirgū" |
Title in English |
"Planning marketing in the real estate market" |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Mg.oec.,lekt. I.Andersone |
Reviewer |
Dr.oec.,doc. R.Greitāne |
Abstract |
Diplomprojekta autore: Elīzabete Slava
Diplomdarba mērķis ir ar nekutamo īpašumu tirgus analīzes palīdzību pamatot nozares aktualitāti, uzņēmuma spēju tajā konkurēt ar veiksmīgu mārketinga plānošanu. Pēc ekonomiskās krīzes pārvarēšanas Latvijā atsākusies ekonomiskā izaugsme, kas ir labvēlīgs rādītājs nekustamo īpašumu nozarei.
Diplomdarba temats ir Mārketinga plānošana nekustamo īpašumu tirgū. Darbs izstrādāts akadēmisko bakalaura studiju programmā Uzņēmējdarbība un vadīšana. Diplomdarbs sastāv no divām daļām: analītiskās apskata daļas, pētījumu un aprēķinu daļas. Analītiskās apskata daļas ietvaros autors apskatīja mārketinga plānošanas un tirgus izpētes teorētisko bāzi. Pētījumu un aprēķinu daļā autors sīkāk pētīja kompānijas SIA RentinRiga darbību, veica konkurentu analīzi, klientu apmierinātības analīzi, analizēja nekustamā īpašuma tirgus attīstības tendences. Analīzes rezultātus autors izmantoja priekšlikumu izvirzīšanai.
Darba apjoms ir 67lapas, kurās ir 5 tabulas un 6 ttēli. |
Keywords |
Mārketinga plānošana |
Keywords in English |
Planning marketing |
Language |
lv |
Year |
2012 |
Date and time of uploading |
06.06.2012 11:17:26 |