Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Informācijas tehnoloģija
Nosaukums Uz lietotāju datiem balstīta adaptīvā tīmekļa vietņu dizaina ietekme uz lietotāju pieredzi uzņēmumu tīmekļa vietnēs
Nosaukums angļu valodā The Impact of Adaptive Website Design Based on User Data on User Experience in Company E-stores
Struktūrvienība 33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte
Darba vadītājs Kristaps Babris
Recenzents Artis Ābolts
Anotācija Tīmekļa tehnoloģiju attīstības ietekmē palielinās lietotāju vēlmes un vajadzības, tomēr ir jāatrod pieejas satura pielāgošanai plašākām lietotāju grupām. Bakalaura darba mērķis ir izstrādāt dinamiski adaptētas tīmekļa vietnes modeli, kas veic tīmekļa vietnes elementu personalizēšanu balstoties uz ievāktajiem lietotāju datiem un tīmekļa vietņu lietošanas paradumiem, veidojot unikālas lietotāju grupas ar mērķi uzlabot lietotāju pieredzi un uzņēmuma tīmekļa vietnes efektivitātes metrikas un salīdzināt to efektivitāti ar statisko lietotāju saskarnes tīmekļa vietnes modeli. Darba ietvaros tiek apskatīta personalizēšanas modeļu veidošana, uzņēmumu tīmekļa vietnes efektivitātes metrikas, salīdzināti tīmekļa vietņu datu analīzes rīki, izpētītas lietotāju grupēšanas pieejas, ievākti lietotāju eksperimentālie dati, izstrādāta personalizēta tīmekļa vietne, kas pielāgojas prognozētajiem lietotāju personības tipiem un veikta personalizētās vietnes efektivitātes salīdzināšana ar statisku tīmekļa vietnes prototipu. Iegūtie rezultāti parāda, ka starp personalizētu tīmekļa vietni un statisku efektivitātes mērījumiem nepastāv statistiska nozīmība, tomēr personalizētas vietnes pieeja uzrāda lielāku lietotāju iesaisti.
Atslēgas vārdi personalizēšana, adaptīvā hipervide, Big-five, E-veikali, lietotāja saskarnes
Atslēgas vārdi angļu valodā personalization, adaptive hypermedia, Big-Five, e-shops, user interface
Valoda lv
Gads 2025
Darba augšupielādes datums un laiks 17.09.2025 13:34:32