Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Datorsistēmas
Nosaukums MĀKSLĪGAIS INTELEKTS VIDEO SPĒLĒS, IZMANTOJOT PROCESUĀLO SATURA ĢENERĒŠANU KARŠU IZVEIDEI
Nosaukums angļu valodā Artificial Intelligence in Video Games Using Procedural Content Generation for Map Creation
Struktūrvienība 33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte
Darba vadītājs Ksenija Lāce
Recenzents Aleksandrs Sisojevs
Anotācija Procedurālā satura ģenerēšana (PCG) ir kļuvusi par nozīmīgu rīku videospēļu izstrādē. Tas ļauj izstrādātājiem automātiski izveidot tādus spēles elementus kā kartes, uzdevumus un vidi. Tomēr esošie PCG algoritmi un metodes saskaras ar daudzām problēmām, piemēram, ierobežotu ģenerētā satura unikalitāti un atkārtojamību. Mākslīgā intelekta (AI) sasniegumi ir viens no iespējamiem veidiem, kā novērst šos ierobežojumus, uzlabojot PCG metožu iespējas. Šī darba mērķis ir izpētīt mākslīgā intelekta integrāciju ar PCG sistēmām, lai risinātu problēmas saistībā ar karšu veidošanu videospēlēs. Šī pētījuma mērķis ir uzlabot ģenerēto karšu kvalitāti un atkārtojamības iespējas. Pētījums ietver esošo literatūru un rakstus par šo tēmu, mākslīgā intelekta vadīta PCG modeļa izstrādi un minētā modeļa datu dokumentēšanu. Šis pētījums sniedz ieguldījumu spēļu izstrādes metodēs un parāda turpmākus uzlabojumus mākslīgā intelekta vadītā satura radīšanā videospēlēm. Darba apjoms: 59 lappušu, 27 attēlu, 4 tabulu, 2 pielikumu un 64 atsauču.
Atslēgas vārdi Atslēgvārdi: Procedurālā satura ģenerēšana, Kartes ģenerēšana, Mākslīgais intelekts, AI-PCG integrācija
Atslēgas vārdi angļu valodā Procedural Content Generation, Map Generation, Artificial Intelligence, AI-PCG Integration
Valoda eng
Gads 2025
Darba augšupielādes datums un laiks 02.09.2025 23:34:51