Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Digitālās humanitārās zinātnes
Nosaukums Digitālo humanitāro zinātņu un digitālā mārketinga krustcelēs: semiotikas un noskaņojuma analīze patērētāja-zīmola saiknes interpretācijai un SIA "Stenders" e-komercijas stratēģiju izpētei Ķīnas tirgū
Nosaukums angļu valodā At the Crossroads of Digital Humanities and Digital Marketing: Semiotic and Sentiment Data Analysis Interpreting Self-Brand Connection and Navigating Chinese E-Commerce Strategies for Stenders Ltd.
Struktūrvienība 33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte
Darba vadītājs Tatjana Smirnova
Recenzents Aleksandrs Gorbunovs
Anotācija Maģistra darbs “ Digitālo humanitāro zinātņu un digitālā mārketinga krustcelēs: semiotikas un noskaņojuma analīze patērētāja-zīmola saiknes interpretācijai un SIA "Stenders" e-komercijas stratēģiju izpētei Ķīnas tirgū” ir veltīts semiotikas nozīmes izpētei mārketinga pētījumos, īpaši analizējot, kā tā var palīdzēt interpretēt patērētāja-zīmola saiknes veidošanos Ķīnas e-komercijas kontekstā. Lai gan semiotika ir klātesoša visur, lielākā daļa pētījumu šajā jomā koncentrējas uz valodniecību vai kultūras disciplīnām. Tomēr uz Ķīnas sociālo mediju platformām novērojamās pārmaiņas – patērētāju pieaugošā vēlme veikt pirkumus emociju vadītu faktoru dēļ, jo īpaši, ja pastāv ciešāka saikne ar zīmolu – sniedz būtiskas atziņas starptautiskiem zīmoliem, piemēram, STENDERS, kas gan ir darbojies jau kādu laiku Ķīnas tirgū, taču diemžēl nav guvis būtiskus panākumus. Maģistra darbs uzskata, ka lielāko daļu lietotāju iesaistes un pirkšanas uzvedības sociālo mediju platformās var izskaidrot, izmantojot Stimuls–Organisms–Reakcija (SOR) teorētisko ietvaru. Balstoties uz padziļinātu analīzi, galvenie secinājumi rāda, ka semiotikas interpretācijas apvienošana ar SOR modeli un jauno sociālo mediju mārketinga miksu sniedz vērtīgu pieeju atbilstoša zīmola tēla identificēšanai emociju vadītā sociālās komercijas kontekstā Ķīnā. Maģistra darbs sastāv no 85 lapaspusēm (22 258 vārdiem) un ietver šādas nodaļas: ievads, teorētiskā daļa, analītiskā daļa, praktiskā daļa, secinājumi un praktiskais nozīmīgums. Datu iegūšanai tika izmantotas Python programmēšanas valodas iespējas, iegūstot 8 datu kopas, kas izmantotas kvantitatīvajā analīzē un atlasītajā padziļinātā kvalitatīvajā analīzē, īpaši koncentrējoties uz semiotiku un patērētāja-zīmola saiknēm. Visi Python darba faili un rezultāti pievienoti vienā mapē pielikumā. Atsauču saraksts satur 82 avotus.
Atslēgas vārdi mārketinga semiotika, sociālo mediju komercija, patērētāja-zīmola saikne, Ķīnas tirgus, semiotiskā analīze, kvantitatīvā datu analīze
Atslēgas vārdi angļu valodā marketing semiotics, social media commerce, self-brand connection, Chinese market, semiotic analysis, quantitative data analysis
Valoda eng
Gads 2025
Darba augšupielādes datums un laiks 10.06.2025 08:14:36