Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Starptautisko ekonomisko sakaru organizēšana un vadīšana |
Nosaukums |
„Pasažieru apkalpošanas uzlabošana starptautiskajos aviopārvadājumos” |
Nosaukums angļu valodā |
“Improvement of International Air Passenger Services” |
Struktūrvienība |
22314 Starptautisko ekonomisko sakaru, transporta ekonomikas un loģistikas katedra |
Darba vadītājs |
Doc. I.Pucens |
Recenzents |
Prakt.doc. K.Griķe |
Anotācija |
Diploma darba darba projekta Pasažieru apkalpošanas uzlabošana starptautiskajos aviopārvadājumos autore ir Ella Borisēviča.
Diploma darba projekta mērķis ir sniegt priekšlikumus klientu apkalpošanas uzlabošanai Airbaltic starptautiskajos aviopārvadājumos, pilnveidojot aviokompānijas pakalpojumus VAS "Starptautiskajā lidostā Rīga" un lojalitātes programmas BalticMiles ietvaros.
Darbs strukturēts trīs galvenajās nodaļās:
Pirmajā nodaļā tiek apskatītas klientu apkalpošanas speciālistam nepieciešamās galvenās īpašības un prasmes starptautiskajā aviācijas nozarē, kā arī aviācijas nozares pakalpojumu klasifikācija.
Otrajā nodaļā tiek izanalizēta Aviācijas nozares nozīme pasaules un Latvijas tautsaimniecībā, tās attīstības virziens, kā arī analizēta AS Airbaltic Corporation darbība.
Trešajā nodaļā veikta anketēšana, lai notiektu klientu apmierinātību ar AirBaltic biznesa klases salona darbību, kā arī analizētas biežāk saņemtās sūdzības par BalticMiles mājas lapā pieļautās kļūdas un piedāvāti precīzi risinājumi to labošanai, lai izvairītos no klientu sūdzībām.
Darba apjoms ir 66 lpp, tas satur 26 attēlus, 10 tabulas, 1 pielikumu un ir tapis, izmantojot 32 literatūras avotus. |
Atslēgas vārdi |
Ella_Borisevica_Bakalaurs |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Ella_Borisevica_Bakalaurs |
Valoda |
lv |
Gads |
2012 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
23.05.2012 13:28:10 |