Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Starptautisko ekonomisko sakaru organizēšana un vadīšana
Nosaukums „Pasažieru apkalpošanas uzlabošana starptautiskajos aviopārvadājumos”
Nosaukums angļu valodā “Improvement of International Air Passenger Services”
Struktūrvienība 22314 Starptautisko ekonomisko sakaru, transporta ekonomikas un loģistikas katedra
Darba vadītājs Doc. I.Pucens
Recenzents Prakt.doc. K.Griķe
Anotācija Diploma darba darba projekta Pasažieru apkalpošanas uzlabošana starptautiskajos aviopārvadājumos autore ir Ella Borisēviča. Diploma darba projekta mērķis ir sniegt priekšlikumus klientu apkalpošanas uzlabošanai Airbaltic starptautiskajos aviopārvadājumos, pilnveidojot aviokompānijas pakalpojumus VAS "Starptautiskajā lidostā Rīga" un lojalitātes programmas BalticMiles ietvaros. Darbs strukturēts trīs galvenajās nodaļās: Pirmajā nodaļā tiek apskatītas klientu apkalpošanas speciālistam nepieciešamās galvenās īpašības un prasmes starptautiskajā aviācijas nozarē, kā arī aviācijas nozares pakalpojumu klasifikācija. Otrajā nodaļā tiek izanalizēta Aviācijas nozares nozīme pasaules un Latvijas tautsaimniecībā, tās attīstības virziens, kā arī analizēta AS Airbaltic Corporation darbība. Trešajā nodaļā veikta anketēšana, lai notiektu klientu apmierinātību ar AirBaltic biznesa klases salona darbību, kā arī analizētas biežāk saņemtās sūdzības par BalticMiles mājas lapā pieļautās kļūdas un piedāvāti precīzi risinājumi to labošanai, lai izvairītos no klientu sūdzībām. Darba apjoms ir 66 lpp, tas satur 26 attēlus, 10 tabulas, 1 pielikumu un ir tapis, izmantojot 32 literatūras avotus.
Atslēgas vārdi Ella_Borisevica_Bakalaurs
Atslēgas vārdi angļu valodā Ella_Borisevica_Bakalaurs
Valoda lv
Gads 2012
Darba augšupielādes datums un laiks 23.05.2012 13:28:10