Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Bachelor
Title of the study programm Organization and Management of International Economic Relations
Title in original language „Pasažieru apkalpošanas uzlabošana starptautiskajos aviopārvadājumos”
Title in English “Improvement of International Air Passenger Services”
Department 22314 Department of International Business, Transport Economics and Logistics
Scientific advisor Doc. I.Pucens
Reviewer Prakt.doc. K.Griķe
Abstract Diploma darba darba projekta Pasažieru apkalpošanas uzlabošana starptautiskajos aviopārvadājumos autore ir Ella Borisēviča. Diploma darba projekta mērķis ir sniegt priekšlikumus klientu apkalpošanas uzlabošanai Airbaltic starptautiskajos aviopārvadājumos, pilnveidojot aviokompānijas pakalpojumus VAS "Starptautiskajā lidostā Rīga" un lojalitātes programmas BalticMiles ietvaros. Darbs strukturēts trīs galvenajās nodaļās: Pirmajā nodaļā tiek apskatītas klientu apkalpošanas speciālistam nepieciešamās galvenās īpašības un prasmes starptautiskajā aviācijas nozarē, kā arī aviācijas nozares pakalpojumu klasifikācija. Otrajā nodaļā tiek izanalizēta Aviācijas nozares nozīme pasaules un Latvijas tautsaimniecībā, tās attīstības virziens, kā arī analizēta AS Airbaltic Corporation darbība. Trešajā nodaļā veikta anketēšana, lai notiektu klientu apmierinātību ar AirBaltic biznesa klases salona darbību, kā arī analizētas biežāk saņemtās sūdzības par BalticMiles mājas lapā pieļautās kļūdas un piedāvāti precīzi risinājumi to labošanai, lai izvairītos no klientu sūdzībām. Darba apjoms ir 66 lpp, tas satur 26 attēlus, 10 tabulas, 1 pielikumu un ir tapis, izmantojot 32 literatūras avotus.
Keywords Ella_Borisevica_Bakalaurs
Keywords in English Ella_Borisevica_Bakalaurs
Language lv
Year 2012
Date and time of uploading 23.05.2012 13:28:10