Form of studies |
Professional Bachelor |
Title of the study programm |
Organization and Management of International Economic Relations |
Title in original language |
„Pasažieru apkalpošanas uzlabošana starptautiskajos aviopārvadājumos” |
Title in English |
“Improvement of International Air Passenger Services” |
Department |
22314 Department of International Business, Transport Economics and Logistics |
Scientific advisor |
Doc. I.Pucens |
Reviewer |
Prakt.doc. K.Griķe |
Abstract |
Diploma darba darba projekta Pasažieru apkalpošanas uzlabošana starptautiskajos aviopārvadājumos autore ir Ella Borisēviča.
Diploma darba projekta mērķis ir sniegt priekšlikumus klientu apkalpošanas uzlabošanai Airbaltic starptautiskajos aviopārvadājumos, pilnveidojot aviokompānijas pakalpojumus VAS "Starptautiskajā lidostā Rīga" un lojalitātes programmas BalticMiles ietvaros.
Darbs strukturēts trīs galvenajās nodaļās:
Pirmajā nodaļā tiek apskatītas klientu apkalpošanas speciālistam nepieciešamās galvenās īpašības un prasmes starptautiskajā aviācijas nozarē, kā arī aviācijas nozares pakalpojumu klasifikācija.
Otrajā nodaļā tiek izanalizēta Aviācijas nozares nozīme pasaules un Latvijas tautsaimniecībā, tās attīstības virziens, kā arī analizēta AS Airbaltic Corporation darbība.
Trešajā nodaļā veikta anketēšana, lai notiektu klientu apmierinātību ar AirBaltic biznesa klases salona darbību, kā arī analizētas biežāk saņemtās sūdzības par BalticMiles mājas lapā pieļautās kļūdas un piedāvāti precīzi risinājumi to labošanai, lai izvairītos no klientu sūdzībām.
Darba apjoms ir 66 lpp, tas satur 26 attēlus, 10 tabulas, 1 pielikumu un ir tapis, izmantojot 32 literatūras avotus. |
Keywords |
Ella_Borisevica_Bakalaurs |
Keywords in English |
Ella_Borisevica_Bakalaurs |
Language |
lv |
Year |
2012 |
Date and time of uploading |
23.05.2012 13:28:10 |