Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Klientu apmierinātības novērtējums iepērkoties tiešsaistē Uzbekistānā
Nosaukums angļu valodā Customer satisfaction assessment for online shopping in Uzbekistan
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Rita Greitāne
Recenzents Kristīne Zēriete
Anotācija Rustamjanovs, I. Klientu apmierinātības novērtējums iepērkoties tiešsaistē Uzbekistānā: Bakalaura darbs / Rustamjanovs, I., Greitāne, R. (2025) Rīga: RTU FEEM, akadēmiskā bakalaura studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadība”, 64 lpp. Bakalaura darbs rakstīts angļu valodā, to veido ievads, divas daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 64 lpp., tajā iekļauti 29 attēli, 4 tabulas. Izmantotajā literatūras un avotu sarakstā ietverti 113 avoti angļu valodā. Darbam pievienots 1 pielikums. Pētījuma mērķis: novērtēt klientu apmierinātības līmeni ar tiešsaistes iepirkšanos Uzbekistānā un identificēt galvenos to ietekmējošos faktorus. Pirmajā darba daļā aplūkoti klientu apmierinātības galvenie jēdzieni un modeļi (piemēram, SERVQUAL, gaidu-apstiprinājuma teorija), izpētīta e-komercijas specifika Uzbekistānā un analizēta Uzum tiešsaistes tirgus platformas loma. Otrajā darba daļā prezentēts empīriskais pētījums: tiešsaistes aptaujas izstrāde un statistiskā analīze, kas mērīja iepirkšanās uzvedību dažādās demogrāfiskajās grupās, identificēja šķēršļus un motivējošos faktorus, kā arī novērtēja lietojamības, drošības un servisa kvalitātes ietekmi uz apmierinātību. Nozīmīgākie rezultāti: tiešsaistes iepirkšanās dominējošā auditorija ir jaunieši; studenti un seniori ir nepietiekami pārstāvēti; skaidras naudas norēķini joprojām ir populāri, taču pieaug maksājumi ar karti, tādēļ nepieciešams saglabāt vairākas maksājumu iespējas; klienti ārpus Taškentas ir gatavi gaidīt līdz nedēļai, ja piegāde ir uzticama un par saprātīgu cenu; klientu apmierinātību būtiski palielinātu produkta kvalitātes uzlabošana, loģistikas stiprināšana, datu drošības nodrošināšana un klientu atbalsta uzlabošana.
Atslēgas vārdi Atslēgas vārdi: tiešsaistes iepirkšanās, Uzbekistāna, patērētāju uzvedība, produkta kvalitāte, cenu jutīgums, piegādes efektivitāte.
Atslēgas vārdi angļu valodā Keywords: Online shopping, Uzbekistan, Consumer behavior, Product quality, Price sensitivity, Delivery efficiency.
Valoda lv
Gads 2025
Darba augšupielādes datums un laiks 02.06.2025 08:57:01