| Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
| Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
| Nosaukums |
Klientu apmierinātības novērtējums iepērkoties tiešsaistē Uzbekistānā |
| Nosaukums angļu valodā |
Customer satisfaction assessment for online shopping in Uzbekistan |
| Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
| Darba vadītājs |
Rita Greitāne |
| Recenzents |
Kristīne Zēriete |
| Anotācija |
Rustamjanovs, I. Klientu apmierinātības novērtējums iepērkoties tiešsaistē Uzbekistānā:
Bakalaura darbs / Rustamjanovs, I., Greitāne, R. (2025) Rīga: RTU FEEM, akadēmiskā
bakalaura studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadība”, 64 lpp.
Bakalaura darbs rakstīts angļu valodā, to veido ievads, divas daļas, secinājumi un priekšlikumi.
Darba apjoms ir 64 lpp., tajā iekļauti 29 attēli, 4 tabulas. Izmantotajā literatūras un avotu
sarakstā ietverti 113 avoti angļu valodā. Darbam pievienots 1 pielikums.
Pētījuma mērķis: novērtēt klientu apmierinātības līmeni ar tiešsaistes iepirkšanos Uzbekistānā
un identificēt galvenos to ietekmējošos faktorus.
Pirmajā darba daļā aplūkoti klientu apmierinātības galvenie jēdzieni un modeļi (piemēram,
SERVQUAL, gaidu-apstiprinājuma teorija), izpētīta e-komercijas specifika Uzbekistānā un
analizēta Uzum tiešsaistes tirgus platformas loma.
Otrajā darba daļā prezentēts empīriskais pētījums: tiešsaistes aptaujas izstrāde un statistiskā
analīze, kas mērīja iepirkšanās uzvedību dažādās demogrāfiskajās grupās, identificēja šķēršļus
un motivējošos faktorus, kā arī novērtēja lietojamības, drošības un servisa kvalitātes ietekmi uz
apmierinātību.
Nozīmīgākie rezultāti: tiešsaistes iepirkšanās dominējošā auditorija ir jaunieši; studenti un
seniori ir nepietiekami pārstāvēti; skaidras naudas norēķini joprojām ir populāri, taču pieaug
maksājumi ar karti, tādēļ nepieciešams saglabāt vairākas maksājumu iespējas; klienti ārpus
Taškentas ir gatavi gaidīt līdz nedēļai, ja piegāde ir uzticama un par saprātīgu cenu; klientu
apmierinātību būtiski palielinātu produkta kvalitātes uzlabošana, loģistikas stiprināšana, datu
drošības nodrošināšana un klientu atbalsta uzlabošana. |
| Atslēgas vārdi |
Atslēgas vārdi: tiešsaistes iepirkšanās, Uzbekistāna, patērētāju uzvedība, produkta kvalitāte, cenu jutīgums, piegādes efektivitāte. |
| Atslēgas vārdi angļu valodā |
Keywords: Online shopping, Uzbekistan, Consumer behavior, Product quality, Price sensitivity, Delivery efficiency. |
| Valoda |
lv |
| Gads |
2025 |
| Darba augšupielādes datums un laiks |
02.06.2025 08:57:01 |