| Form of studies |
Bachelor |
| Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
| Title in original language |
Klientu apmierinātības novērtējums iepērkoties tiešsaistē Uzbekistānā |
| Title in English |
Customer satisfaction assessment for online shopping in Uzbekistan |
| Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
| Scientific advisor |
Rita Greitāne |
| Reviewer |
Kristīne Zēriete |
| Abstract |
Rustamjanovs, I. Klientu apmierinātības novērtējums iepērkoties tiešsaistē Uzbekistānā:
Bakalaura darbs / Rustamjanovs, I., Greitāne, R. (2025) Rīga: RTU FEEM, akadēmiskā
bakalaura studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadība”, 64 lpp.
Bakalaura darbs rakstīts angļu valodā, to veido ievads, divas daļas, secinājumi un priekšlikumi.
Darba apjoms ir 64 lpp., tajā iekļauti 29 attēli, 4 tabulas. Izmantotajā literatūras un avotu
sarakstā ietverti 113 avoti angļu valodā. Darbam pievienots 1 pielikums.
Pētījuma mērķis: novērtēt klientu apmierinātības līmeni ar tiešsaistes iepirkšanos Uzbekistānā
un identificēt galvenos to ietekmējošos faktorus.
Pirmajā darba daļā aplūkoti klientu apmierinātības galvenie jēdzieni un modeļi (piemēram,
SERVQUAL, gaidu-apstiprinājuma teorija), izpētīta e-komercijas specifika Uzbekistānā un
analizēta Uzum tiešsaistes tirgus platformas loma.
Otrajā darba daļā prezentēts empīriskais pētījums: tiešsaistes aptaujas izstrāde un statistiskā
analīze, kas mērīja iepirkšanās uzvedību dažādās demogrāfiskajās grupās, identificēja šķēršļus
un motivējošos faktorus, kā arī novērtēja lietojamības, drošības un servisa kvalitātes ietekmi uz
apmierinātību.
Nozīmīgākie rezultāti: tiešsaistes iepirkšanās dominējošā auditorija ir jaunieši; studenti un
seniori ir nepietiekami pārstāvēti; skaidras naudas norēķini joprojām ir populāri, taču pieaug
maksājumi ar karti, tādēļ nepieciešams saglabāt vairākas maksājumu iespējas; klienti ārpus
Taškentas ir gatavi gaidīt līdz nedēļai, ja piegāde ir uzticama un par saprātīgu cenu; klientu
apmierinātību būtiski palielinātu produkta kvalitātes uzlabošana, loģistikas stiprināšana, datu
drošības nodrošināšana un klientu atbalsta uzlabošana. |
| Keywords |
Atslēgas vārdi: tiešsaistes iepirkšanās, Uzbekistāna, patērētāju uzvedība, produkta kvalitāte, cenu jutīgums, piegādes efektivitāte. |
| Keywords in English |
Keywords: Online shopping, Uzbekistan, Consumer behavior, Product quality, Price sensitivity, Delivery efficiency. |
| Language |
lv |
| Year |
2025 |
| Date and time of uploading |
02.06.2025 08:57:01 |