Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language Klientu apmierinātības novērtējums iepērkoties tiešsaistē Uzbekistānā
Title in English Customer satisfaction assessment for online shopping in Uzbekistan
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Rita Greitāne
Reviewer Kristīne Zēriete
Abstract Rustamjanovs, I. Klientu apmierinātības novērtējums iepērkoties tiešsaistē Uzbekistānā: Bakalaura darbs / Rustamjanovs, I., Greitāne, R. (2025) Rīga: RTU FEEM, akadēmiskā bakalaura studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadība”, 64 lpp. Bakalaura darbs rakstīts angļu valodā, to veido ievads, divas daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 64 lpp., tajā iekļauti 29 attēli, 4 tabulas. Izmantotajā literatūras un avotu sarakstā ietverti 113 avoti angļu valodā. Darbam pievienots 1 pielikums. Pētījuma mērķis: novērtēt klientu apmierinātības līmeni ar tiešsaistes iepirkšanos Uzbekistānā un identificēt galvenos to ietekmējošos faktorus. Pirmajā darba daļā aplūkoti klientu apmierinātības galvenie jēdzieni un modeļi (piemēram, SERVQUAL, gaidu-apstiprinājuma teorija), izpētīta e-komercijas specifika Uzbekistānā un analizēta Uzum tiešsaistes tirgus platformas loma. Otrajā darba daļā prezentēts empīriskais pētījums: tiešsaistes aptaujas izstrāde un statistiskā analīze, kas mērīja iepirkšanās uzvedību dažādās demogrāfiskajās grupās, identificēja šķēršļus un motivējošos faktorus, kā arī novērtēja lietojamības, drošības un servisa kvalitātes ietekmi uz apmierinātību. Nozīmīgākie rezultāti: tiešsaistes iepirkšanās dominējošā auditorija ir jaunieši; studenti un seniori ir nepietiekami pārstāvēti; skaidras naudas norēķini joprojām ir populāri, taču pieaug maksājumi ar karti, tādēļ nepieciešams saglabāt vairākas maksājumu iespējas; klienti ārpus Taškentas ir gatavi gaidīt līdz nedēļai, ja piegāde ir uzticama un par saprātīgu cenu; klientu apmierinātību būtiski palielinātu produkta kvalitātes uzlabošana, loģistikas stiprināšana, datu drošības nodrošināšana un klientu atbalsta uzlabošana.
Keywords Atslēgas vārdi: tiešsaistes iepirkšanās, Uzbekistāna, patērētāju uzvedība, produkta kvalitāte, cenu jutīgums, piegādes efektivitāte.
Keywords in English Keywords: Online shopping, Uzbekistan, Consumer behavior, Product quality, Price sensitivity, Delivery efficiency.
Language lv
Year 2025
Date and time of uploading 02.06.2025 08:57:01