| Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
| Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
| Nosaukums |
Pētījums par mārketinga stratēģijām mazajos un vidējos uzņēmumos Indijā |
| Nosaukums angļu valodā |
Research on Marketing Strategies in Small and Medium-Sized Enterprises in India |
| Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
| Darba vadītājs |
Inga Eriņa |
| Recenzents |
Sherimol Jose |
| Anotācija |
Šajā bakalaura darbā tiek pētītas Indijas mazo un vidējo uzņēmumu (MVU) izmantotās mārketinga stratēģijas ar mērķi novērtēt to efektivitāti uzņēmējdarbības izaugsmes un konkurētspējas veicināšanā. Darbā izmantota jaukta tipa pētniecības metode, apvienojot teorētisko analīzi ar praktisku izpēti, veicot aptaujas un intervijas ar MVU īpašniekiem un mārketinga speciālistiem. Galvenie rezultāti rāda, ka lielākā daļa MVU izmanto tradicionālā un digitālā mārketinga kombināciju, taču tiem ir zema informētība par valdības atbalsta programmām un ierobežotas digitālā mārketinga zināšanas. Pētījumā konstatēti būtiski šķēršļi, piemēram, finanšu ierobežojumi, nepietiekama apmācība un ierobežota piekļuve mārketinga rīkiem. Izstrādāti ieteikumi šo problēmu risināšanai un ilgtspējīgas mārketinga attīstības veicināšanai MVU sektorā. |
| Atslēgas vārdi |
mārketinga stratēģijas, MVU, tradicionālais mārketings, digitālais mārketings, uzņēmējdarbības attīstība |
| Atslēgas vārdi angļu valodā |
marketing strategies, SMEs, traditional marketing, digital marketing, business development |
| Valoda |
eng |
| Gads |
2025 |
| Darba augšupielādes datums un laiks |
30.05.2025 17:57:13 |