| Form of studies |
Bachelor |
| Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
| Title in original language |
Pētījums par mārketinga stratēģijām mazajos un vidējos uzņēmumos Indijā |
| Title in English |
Research on Marketing Strategies in Small and Medium-Sized Enterprises in India |
| Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
| Scientific advisor |
Inga Eriņa |
| Reviewer |
Sherimol Jose |
| Abstract |
Šajā bakalaura darbā tiek pētītas Indijas mazo un vidējo uzņēmumu (MVU) izmantotās mārketinga stratēģijas ar mērķi novērtēt to efektivitāti uzņēmējdarbības izaugsmes un konkurētspējas veicināšanā. Darbā izmantota jaukta tipa pētniecības metode, apvienojot teorētisko analīzi ar praktisku izpēti, veicot aptaujas un intervijas ar MVU īpašniekiem un mārketinga speciālistiem. Galvenie rezultāti rāda, ka lielākā daļa MVU izmanto tradicionālā un digitālā mārketinga kombināciju, taču tiem ir zema informētība par valdības atbalsta programmām un ierobežotas digitālā mārketinga zināšanas. Pētījumā konstatēti būtiski šķēršļi, piemēram, finanšu ierobežojumi, nepietiekama apmācība un ierobežota piekļuve mārketinga rīkiem. Izstrādāti ieteikumi šo problēmu risināšanai un ilgtspējīgas mārketinga attīstības veicināšanai MVU sektorā. |
| Keywords |
mārketinga stratēģijas, MVU, tradicionālais mārketings, digitālais mārketings, uzņēmējdarbības attīstība |
| Keywords in English |
marketing strategies, SMEs, traditional marketing, digital marketing, business development |
| Language |
eng |
| Year |
2025 |
| Date and time of uploading |
30.05.2025 17:57:13 |