Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language Pētījums par mārketinga stratēģijām mazajos un vidējos uzņēmumos Indijā
Title in English Research on Marketing Strategies in Small and Medium-Sized Enterprises in India
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Inga Eriņa
Reviewer Sherimol Jose
Abstract Šajā bakalaura darbā tiek pētītas Indijas mazo un vidējo uzņēmumu (MVU) izmantotās mārketinga stratēģijas ar mērķi novērtēt to efektivitāti uzņēmējdarbības izaugsmes un konkurētspējas veicināšanā. Darbā izmantota jaukta tipa pētniecības metode, apvienojot teorētisko analīzi ar praktisku izpēti, veicot aptaujas un intervijas ar MVU īpašniekiem un mārketinga speciālistiem. Galvenie rezultāti rāda, ka lielākā daļa MVU izmanto tradicionālā un digitālā mārketinga kombināciju, taču tiem ir zema informētība par valdības atbalsta programmām un ierobežotas digitālā mārketinga zināšanas. Pētījumā konstatēti būtiski šķēršļi, piemēram, finanšu ierobežojumi, nepietiekama apmācība un ierobežota piekļuve mārketinga rīkiem. Izstrādāti ieteikumi šo problēmu risināšanai un ilgtspējīgas mārketinga attīstības veicināšanai MVU sektorā.
Keywords mārketinga stratēģijas, MVU, tradicionālais mārketings, digitālais mārketings, uzņēmējdarbības attīstība
Keywords in English marketing strategies, SMEs, traditional marketing, digital marketing, business development
Language eng
Year 2025
Date and time of uploading 30.05.2025 17:57:13