| Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
| Studiju programmas nosaukums |
Inovācijas un uzņēmējdarbība |
| Nosaukums |
Zīmola “launchingwheels.com” mārketinga stratēģijas izstrāde |
| Nosaukums angļu valodā |
Development of Marketing Strategy for Brand “launchingwheels.com” |
| Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
| Darba vadītājs |
Ervīns Butkevičs |
| Recenzents |
Velga Štemere |
| Anotācija |
Margarita, L. Zīmola “launchingwheels.com” mārketinga stratēģijas izstrāde. Maģistra darbs / Margarita L., Butkevičs, E. (2025), Rīga: RTU IEVF, maģistra profesionālo studiju programma “Inovācijas un uzņēmējdarbība”, 80 lpp.
Maģistra darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 80 lpp., tajā iekļauti 9 attēli un 13 tabulas. Izmantotajā literatūras un avotu sarakstā ietverti 2 avoti latviešu, 40 avoti angļu valodā. Darbam pievienoti 9 pielikumi.
Pētījuma mērķis: izstrādāt zīmolam launchingwheels.com piemērotu mārketinga stratēģiju, atpazīstamības un pārdošanas rezultātu veicināšanai starptautiskajos tirgos.
Pirmajā darba daļā tiek apskatīta aktuālā literatūra un pētījumi saistībā ar mārketinga aktualitātēm mazajiem uzņēmumiem, digitālā mārketinga rīkiem un to lomu mazo uzņēmumu darbībā, kā arī pastāvošie izaicinājumi mārketinga jomā mazajiem uzņēmumiem.
Otrajā darba daļā tiek veikta zīmola launchingwheels.com Amazon platformu pārdošanas datu un klientu atsauksmju analīze. Tika veiktas sarunas ar mārketinga kompānijām, izvērtēti to ieteikumi un piedāvājumi. Iegūto rezultātu apstiprināšanai, tika iegūts un izvērtēts arī IT eksperta viedoklis.
Trešajā, praktiskajā darba daļā tika veikta mērķa klienta identificēšana un zīmola pozicionējuma definēšana. Tālāk tika veiktas dažādu reklāmas budžetu un vietnes uzlabojumu scenāriju kalkulācijas. Tika apskatīti iespējamie riski un to novēršanas iespējas.
Nozīmīgākie rezultāti: Darba ietvaros tika izstrādāta mārketinga stratēģija uzņēmumam launchingwheels.com, kas specializējas nerūsējošā tērauda laivu transportēšanas aksesuāru ražošanā un pārdošanā. Veicot uzņēmuma pašreizējās situācijas analīzi un mērķauditorijas izpēti, tika konstatēts, ka lielākā daļa pārdošanas notiek, izmantojot Amazon platformu, savukārt uzņēmuma mājaslapa šobrīd netiek pilnvērtīgi izmantota.
Finanšu aprēķinu un dažādu attīstības scenāriju salīdzinājums parādīja, ka lielākais atdeves potenciāls ir scenārijam, kurā mārketinga aktivitātes tiek apvienotas ar mājaslapas pilnveidošanu un vizuālā satura attīstību. Šis pieejas modelis ļauj būtiski paaugstināt konversijas rādītāju un samazināt atkarību no ārējiem pārdošanas kanāliem. |
| Atslēgas vārdi |
mazais uzņēmums, mārketinga stratēģija, digitālais mārketings, mājaslapas optimizācija, konversijas rādītājs, e-komercija |
| Atslēgas vārdi angļu valodā |
small business, marketing strategy, digital marketing, website optimization, conversion rate, e-commerce |
| Valoda |
lv |
| Gads |
2025 |
| Darba augšupielādes datums un laiks |
29.05.2025 21:05:31 |