| Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
| Studiju programmas nosaukums |
Biznesa un organizācijas vadība |
| Nosaukums |
“INTERSTEEL Latvija” starptautiskās konkurētspējas veicināšanas iespējas |
| Nosaukums angļu valodā |
Opportunities for promoting the international competitiveness of the company “INTERSTEEL Latvija” |
| Struktūrvienība |
0L400 Vadības un sociālo zinātņu centrs |
| Darba vadītājs |
Zane Gusta |
| Recenzents |
Inta Kulberga |
| Anotācija |
Anotācija
Darba autors: Jeļizaveta Trocenko
Darba tēma: Uzņemuma “INTERSTEEL Latvija” starptautiskās konkurētspējas veicināsanas iespējas.
Darba veids: bakalaura darbs
Studiju programma: Biznesa un organizācijas vadība
Darba zinātniskais vadītājs: Mg.oec. Zane Gusta
Darba apjoms: … lappuses,…attēli, … tabulas, … pielikumi,…izmantotās literatūras
avoti.
Atslēgas vārdi: konkurētspēja, starptautiskais tirgus, mārketings, inovācijas.
Pētījuma mērķis: Baltoties uz teorētiskā un prakstiskā pētijuma rezultātiem izstrādāt uzņēmuma “INTERSTEEL Latvija” starptautiskās konkurētspējas veicināsanas iespējas.
Darba saturs: Darbs sastāv no teorētiskās daļas, kurā apskatīti konkurētspējas jēdziens un faktori, kas to ietekmē, un uzņēmuma "INTERSTEEL Latvija" analīzes, tostarp SWOT analīze. Tiek izstrādāti priekšlikumi starptautiskās konkurētspējas veicināšanai, iekļaujot mārketinga, inovāciju un loģistikas uzlabošanu. Darbs noslēdzas ar secinājumiem un ieteikumiem uzņēmuma attīstības stratēģijas uzlabošanai.
Pētījuma metodes: literatūras un esošo pētījumu analīze, dokumentu analīze, kvantitatīvie un kvalitatīvie pētījumi (anketēšana un intervijas), kā arī SWOT analīze, lai novērtētu uzņēmuma konkurētspēju un izstrādātu priekšlikumus tās uzlabošanai.
Darba rezultāti: Izstrādāti konkrēti priekšlikumi uzņēmuma "INTERSTEEL Latvija" konkurētspējas uzlabošanai, tostarp mārketinga stratēģiju optimizācija, inovāciju ieviešana, kā arī ieteikumi uzņēmuma paplašināšanai starptautiskajos tirgos.
Darba izmantojamība: Darbs sniedz praktiskus ieteikumus uzņēmuma "INTERSTEEL Latvija" starptautiskās konkurētspējas uzlabošanai un var tikt izmantots uzņēmuma stratēģiskās plānošanas procesā. Tas ir noderīgs arī citiem uzņēmumiem, kas vēlas uzlabot savu konkurētspēju starptautiskajos tirgos. |
| Atslēgas vārdi |
konkurētspēja, starptautiskais tirgus, mārketings, inovācijas. |
| Atslēgas vārdi angļu valodā |
competitiveness, international market, marketing, innovations. |
| Valoda |
lv |
| Gads |
2025 |
| Darba augšupielādes datums un laiks |
29.05.2025 12:49:02 |