Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Biznesa un organizācijas vadība
Nosaukums “INTERSTEEL Latvija” starptautiskās konkurētspējas veicināšanas iespējas
Nosaukums angļu valodā Opportunities for promoting the international competitiveness of the company “INTERSTEEL Latvija”
Struktūrvienība 0L400 Vadības un sociālo zinātņu centrs
Darba vadītājs Zane Gusta
Recenzents Inta Kulberga
Anotācija Anotācija Darba autors: Jeļizaveta Trocenko Darba tēma: Uzņemuma “INTERSTEEL Latvija” starptautiskās konkurētspējas veicināsanas iespējas. Darba veids: bakalaura darbs Studiju programma: Biznesa un organizācijas vadība Darba zinātniskais vadītājs: Mg.oec. Zane Gusta Darba apjoms: … lappuses,…attēli, … tabulas, … pielikumi,…izmantotās literatūras avoti. Atslēgas vārdi: konkurētspēja, starptautiskais tirgus, mārketings, inovācijas. Pētījuma mērķis: Baltoties uz teorētiskā un prakstiskā pētijuma rezultātiem izstrādāt uzņēmuma “INTERSTEEL Latvija” starptautiskās konkurētspējas veicināsanas iespējas. Darba saturs: Darbs sastāv no teorētiskās daļas, kurā apskatīti konkurētspējas jēdziens un faktori, kas to ietekmē, un uzņēmuma "INTERSTEEL Latvija" analīzes, tostarp SWOT analīze. Tiek izstrādāti priekšlikumi starptautiskās konkurētspējas veicināšanai, iekļaujot mārketinga, inovāciju un loģistikas uzlabošanu. Darbs noslēdzas ar secinājumiem un ieteikumiem uzņēmuma attīstības stratēģijas uzlabošanai. Pētījuma metodes: literatūras un esošo pētījumu analīze, dokumentu analīze, kvantitatīvie un kvalitatīvie pētījumi (anketēšana un intervijas), kā arī SWOT analīze, lai novērtētu uzņēmuma konkurētspēju un izstrādātu priekšlikumus tās uzlabošanai. Darba rezultāti: Izstrādāti konkrēti priekšlikumi uzņēmuma "INTERSTEEL Latvija" konkurētspējas uzlabošanai, tostarp mārketinga stratēģiju optimizācija, inovāciju ieviešana, kā arī ieteikumi uzņēmuma paplašināšanai starptautiskajos tirgos. Darba izmantojamība: Darbs sniedz praktiskus ieteikumus uzņēmuma "INTERSTEEL Latvija" starptautiskās konkurētspējas uzlabošanai un var tikt izmantots uzņēmuma stratēģiskās plānošanas procesā. Tas ir noderīgs arī citiem uzņēmumiem, kas vēlas uzlabot savu konkurētspēju starptautiskajos tirgos.
Atslēgas vārdi konkurētspēja, starptautiskais tirgus, mārketings, inovācijas.
Atslēgas vārdi angļu valodā competitiveness, international market, marketing, innovations.
Valoda lv
Gads 2025
Darba augšupielādes datums un laiks 29.05.2025 12:49:02