| Form of studies |
Professional Bachelor |
| Title of the study programm |
|
| Title in original language |
“INTERSTEEL Latvija” starptautiskās konkurētspējas veicināšanas iespējas |
| Title in English |
Opportunities for promoting the international competitiveness of the company “INTERSTEEL Latvija” |
| Department |
Vadības un sociālo zinātņu centrs |
| Scientific advisor |
Zane Gusta |
| Reviewer |
Inta Kulberga |
| Abstract |
Anotācija
Darba autors: Jeļizaveta Trocenko
Darba tēma: Uzņemuma “INTERSTEEL Latvija” starptautiskās konkurētspējas veicināsanas iespējas.
Darba veids: bakalaura darbs
Studiju programma: Biznesa un organizācijas vadība
Darba zinātniskais vadītājs: Mg.oec. Zane Gusta
Darba apjoms: … lappuses,…attēli, … tabulas, … pielikumi,…izmantotās literatūras
avoti.
Atslēgas vārdi: konkurētspēja, starptautiskais tirgus, mārketings, inovācijas.
Pētījuma mērķis: Baltoties uz teorētiskā un prakstiskā pētijuma rezultātiem izstrādāt uzņēmuma “INTERSTEEL Latvija” starptautiskās konkurētspējas veicināsanas iespējas.
Darba saturs: Darbs sastāv no teorētiskās daļas, kurā apskatīti konkurētspējas jēdziens un faktori, kas to ietekmē, un uzņēmuma "INTERSTEEL Latvija" analīzes, tostarp SWOT analīze. Tiek izstrādāti priekšlikumi starptautiskās konkurētspējas veicināšanai, iekļaujot mārketinga, inovāciju un loģistikas uzlabošanu. Darbs noslēdzas ar secinājumiem un ieteikumiem uzņēmuma attīstības stratēģijas uzlabošanai.
Pētījuma metodes: literatūras un esošo pētījumu analīze, dokumentu analīze, kvantitatīvie un kvalitatīvie pētījumi (anketēšana un intervijas), kā arī SWOT analīze, lai novērtētu uzņēmuma konkurētspēju un izstrādātu priekšlikumus tās uzlabošanai.
Darba rezultāti: Izstrādāti konkrēti priekšlikumi uzņēmuma "INTERSTEEL Latvija" konkurētspējas uzlabošanai, tostarp mārketinga stratēģiju optimizācija, inovāciju ieviešana, kā arī ieteikumi uzņēmuma paplašināšanai starptautiskajos tirgos.
Darba izmantojamība: Darbs sniedz praktiskus ieteikumus uzņēmuma "INTERSTEEL Latvija" starptautiskās konkurētspējas uzlabošanai un var tikt izmantots uzņēmuma stratēģiskās plānošanas procesā. Tas ir noderīgs arī citiem uzņēmumiem, kas vēlas uzlabot savu konkurētspēju starptautiskajos tirgos. |
| Keywords |
konkurētspēja, starptautiskais tirgus, mārketings, inovācijas. |
| Keywords in English |
competitiveness, international market, marketing, innovations. |
| Language |
lv |
| Year |
2025 |
| Date and time of uploading |
29.05.2025 12:49:02 |