Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Bachelor
Title of the study programm
Title in original language “INTERSTEEL Latvija” starptautiskās konkurētspējas veicināšanas iespējas
Title in English Opportunities for promoting the international competitiveness of the company “INTERSTEEL Latvija”
Department Vadības un sociālo zinātņu centrs
Scientific advisor Zane Gusta
Reviewer Inta Kulberga
Abstract Anotācija Darba autors: Jeļizaveta Trocenko Darba tēma: Uzņemuma “INTERSTEEL Latvija” starptautiskās konkurētspējas veicināsanas iespējas. Darba veids: bakalaura darbs Studiju programma: Biznesa un organizācijas vadība Darba zinātniskais vadītājs: Mg.oec. Zane Gusta Darba apjoms: … lappuses,…attēli, … tabulas, … pielikumi,…izmantotās literatūras avoti. Atslēgas vārdi: konkurētspēja, starptautiskais tirgus, mārketings, inovācijas. Pētījuma mērķis: Baltoties uz teorētiskā un prakstiskā pētijuma rezultātiem izstrādāt uzņēmuma “INTERSTEEL Latvija” starptautiskās konkurētspējas veicināsanas iespējas. Darba saturs: Darbs sastāv no teorētiskās daļas, kurā apskatīti konkurētspējas jēdziens un faktori, kas to ietekmē, un uzņēmuma "INTERSTEEL Latvija" analīzes, tostarp SWOT analīze. Tiek izstrādāti priekšlikumi starptautiskās konkurētspējas veicināšanai, iekļaujot mārketinga, inovāciju un loģistikas uzlabošanu. Darbs noslēdzas ar secinājumiem un ieteikumiem uzņēmuma attīstības stratēģijas uzlabošanai. Pētījuma metodes: literatūras un esošo pētījumu analīze, dokumentu analīze, kvantitatīvie un kvalitatīvie pētījumi (anketēšana un intervijas), kā arī SWOT analīze, lai novērtētu uzņēmuma konkurētspēju un izstrādātu priekšlikumus tās uzlabošanai. Darba rezultāti: Izstrādāti konkrēti priekšlikumi uzņēmuma "INTERSTEEL Latvija" konkurētspējas uzlabošanai, tostarp mārketinga stratēģiju optimizācija, inovāciju ieviešana, kā arī ieteikumi uzņēmuma paplašināšanai starptautiskajos tirgos. Darba izmantojamība: Darbs sniedz praktiskus ieteikumus uzņēmuma "INTERSTEEL Latvija" starptautiskās konkurētspējas uzlabošanai un var tikt izmantots uzņēmuma stratēģiskās plānošanas procesā. Tas ir noderīgs arī citiem uzņēmumiem, kas vēlas uzlabot savu konkurētspēju starptautiskajos tirgos.
Keywords konkurētspēja, starptautiskais tirgus, mārketings, inovācijas.
Keywords in English competitiveness, international market, marketing, innovations.
Language lv
Year 2025
Date and time of uploading 29.05.2025 12:49:02