Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Biznesa un organizācijas vadība
Nosaukums Digitālā mārketinga izmantošana tirdzniecības centra “Kurzeme” popularizēšanai
Nosaukums angļu valodā The use of digital marketing in promoting the Kurzeme shopping center.
Struktūrvienība 0L400 Vadības un sociālo zinātņu centrs
Darba vadītājs Uldis Drišļuks
Recenzents Diāna Līduma
Anotācija Darba autors: Sjuzanna Tkačova Darba tēma: Digitālā mārketinga izmantošana tirdzniecības centra “Kurzeme” popularizēšanai Darba veids: bakalaura darbs Studiju programma: Biznesa un organizācijas vadība Darba zinātniskais vadītājs: Mg.oec. Uldis Drišļuks Darba apjoms: 46 lappuses, 12 attēli, 2 pielikumi, 28 izmantotās literatūras avoti. Atslēgas vārdi: marketings, tirdzniecības centrs, aptauja. Pētījuma mērķis: balstoties uz pētījuma rezultātiem par digitālo mārketinga izmantošanu tirdzniecības centra popularizēšanā, sniegt rekomendācijas tirdzniecības centra “Kurzeme” mārketinga pilnveidei. Darba saturs: Darbs sastāv no trīs daļām. Pirmajā daļā analizēta teorētiska literatūra par digitālu marketingu kā tirdzniecības centru popularizēšanas funkciju. Otrajā daļā raksturota tirdzniecības centra “Kurzeme” digitālā marketinga darbība. Trešajā daļā izstrādātas rekomendācijas tirdzniecības centra “Kurzeme” mārketinga pilnveidei. Pētījuma metodes: literatūras analīze, dokumentu analīze, aptauja, intervija. Darba rezultāti: izstrādāti rekomendācijas tirdzniecības centra “Kurzeme” mārketinga pilnveidei. Darba izmantojamība: Rekomendācijas tirdzniecības centra “Kurzeme” mārketinga pilnveidei ir aktuāli digitālo mārketinga uzlabošanai iestādē.
Atslēgas vārdi marketings, tirdzniecības centrs, aptauja.
Atslēgas vārdi angļu valodā marketing, shopping center, survey.
Valoda lv
Gads 2025
Darba augšupielādes datums un laiks 29.05.2025 12:41:43