| Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
| Studiju programmas nosaukums |
Biznesa un organizācijas vadība |
| Nosaukums |
Digitālā mārketinga izmantošana tirdzniecības centra “Kurzeme” popularizēšanai |
| Nosaukums angļu valodā |
The use of digital marketing in promoting the Kurzeme shopping center. |
| Struktūrvienība |
0L400 Vadības un sociālo zinātņu centrs |
| Darba vadītājs |
Uldis Drišļuks |
| Recenzents |
Diāna Līduma |
| Anotācija |
Darba autors: Sjuzanna Tkačova
Darba tēma: Digitālā mārketinga izmantošana tirdzniecības centra “Kurzeme”
popularizēšanai
Darba veids: bakalaura darbs
Studiju programma: Biznesa un organizācijas vadība
Darba zinātniskais vadītājs: Mg.oec. Uldis Drišļuks
Darba apjoms: 46 lappuses, 12 attēli, 2 pielikumi, 28 izmantotās literatūras
avoti.
Atslēgas vārdi: marketings, tirdzniecības centrs, aptauja.
Pētījuma mērķis: balstoties uz pētījuma rezultātiem par digitālo mārketinga
izmantošanu tirdzniecības centra popularizēšanā, sniegt rekomendācijas tirdzniecības
centra “Kurzeme” mārketinga pilnveidei.
Darba saturs: Darbs sastāv no trīs daļām. Pirmajā daļā analizēta teorētiska literatūra
par digitālu marketingu kā tirdzniecības centru popularizēšanas funkciju. Otrajā daļā
raksturota tirdzniecības centra “Kurzeme” digitālā marketinga darbība. Trešajā daļā
izstrādātas rekomendācijas tirdzniecības centra
“Kurzeme” mārketinga pilnveidei.
Pētījuma metodes: literatūras analīze, dokumentu analīze, aptauja, intervija.
Darba rezultāti: izstrādāti rekomendācijas tirdzniecības centra “Kurzeme”
mārketinga pilnveidei.
Darba izmantojamība: Rekomendācijas tirdzniecības centra “Kurzeme”
mārketinga pilnveidei ir aktuāli digitālo mārketinga uzlabošanai iestādē. |
| Atslēgas vārdi |
marketings, tirdzniecības centrs, aptauja. |
| Atslēgas vārdi angļu valodā |
marketing, shopping center, survey. |
| Valoda |
lv |
| Gads |
2025 |
| Darba augšupielādes datums un laiks |
29.05.2025 12:41:43 |