| Form of studies |
Professional Bachelor |
| Title of the study programm |
|
| Title in original language |
Digitālā mārketinga izmantošana tirdzniecības centra “Kurzeme” popularizēšanai |
| Title in English |
The use of digital marketing in promoting the Kurzeme shopping center. |
| Department |
Vadības un sociālo zinātņu centrs |
| Scientific advisor |
Uldis Drišļuks |
| Reviewer |
Diāna Līduma |
| Abstract |
Darba autors: Sjuzanna Tkačova
Darba tēma: Digitālā mārketinga izmantošana tirdzniecības centra “Kurzeme”
popularizēšanai
Darba veids: bakalaura darbs
Studiju programma: Biznesa un organizācijas vadība
Darba zinātniskais vadītājs: Mg.oec. Uldis Drišļuks
Darba apjoms: 46 lappuses, 12 attēli, 2 pielikumi, 28 izmantotās literatūras
avoti.
Atslēgas vārdi: marketings, tirdzniecības centrs, aptauja.
Pētījuma mērķis: balstoties uz pētījuma rezultātiem par digitālo mārketinga
izmantošanu tirdzniecības centra popularizēšanā, sniegt rekomendācijas tirdzniecības
centra “Kurzeme” mārketinga pilnveidei.
Darba saturs: Darbs sastāv no trīs daļām. Pirmajā daļā analizēta teorētiska literatūra
par digitālu marketingu kā tirdzniecības centru popularizēšanas funkciju. Otrajā daļā
raksturota tirdzniecības centra “Kurzeme” digitālā marketinga darbība. Trešajā daļā
izstrādātas rekomendācijas tirdzniecības centra
“Kurzeme” mārketinga pilnveidei.
Pētījuma metodes: literatūras analīze, dokumentu analīze, aptauja, intervija.
Darba rezultāti: izstrādāti rekomendācijas tirdzniecības centra “Kurzeme”
mārketinga pilnveidei.
Darba izmantojamība: Rekomendācijas tirdzniecības centra “Kurzeme”
mārketinga pilnveidei ir aktuāli digitālo mārketinga uzlabošanai iestādē. |
| Keywords |
marketings, tirdzniecības centrs, aptauja. |
| Keywords in English |
marketing, shopping center, survey. |
| Language |
lv |
| Year |
2025 |
| Date and time of uploading |
29.05.2025 12:41:43 |