Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Bachelor
Title of the study programm
Title in original language Digitālā mārketinga izmantošana tirdzniecības centra “Kurzeme” popularizēšanai
Title in English The use of digital marketing in promoting the Kurzeme shopping center.
Department Vadības un sociālo zinātņu centrs
Scientific advisor Uldis Drišļuks
Reviewer Diāna Līduma
Abstract Darba autors: Sjuzanna Tkačova Darba tēma: Digitālā mārketinga izmantošana tirdzniecības centra “Kurzeme” popularizēšanai Darba veids: bakalaura darbs Studiju programma: Biznesa un organizācijas vadība Darba zinātniskais vadītājs: Mg.oec. Uldis Drišļuks Darba apjoms: 46 lappuses, 12 attēli, 2 pielikumi, 28 izmantotās literatūras avoti. Atslēgas vārdi: marketings, tirdzniecības centrs, aptauja. Pētījuma mērķis: balstoties uz pētījuma rezultātiem par digitālo mārketinga izmantošanu tirdzniecības centra popularizēšanā, sniegt rekomendācijas tirdzniecības centra “Kurzeme” mārketinga pilnveidei. Darba saturs: Darbs sastāv no trīs daļām. Pirmajā daļā analizēta teorētiska literatūra par digitālu marketingu kā tirdzniecības centru popularizēšanas funkciju. Otrajā daļā raksturota tirdzniecības centra “Kurzeme” digitālā marketinga darbība. Trešajā daļā izstrādātas rekomendācijas tirdzniecības centra “Kurzeme” mārketinga pilnveidei. Pētījuma metodes: literatūras analīze, dokumentu analīze, aptauja, intervija. Darba rezultāti: izstrādāti rekomendācijas tirdzniecības centra “Kurzeme” mārketinga pilnveidei. Darba izmantojamība: Rekomendācijas tirdzniecības centra “Kurzeme” mārketinga pilnveidei ir aktuāli digitālo mārketinga uzlabošanai iestādē.
Keywords marketings, tirdzniecības centrs, aptauja.
Keywords in English marketing, shopping center, survey.
Language lv
Year 2025
Date and time of uploading 29.05.2025 12:41:43