Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Līderība un vadība
Nosaukums Digitālās transformācijas stratēģijas izstrāde finanšu iestādei klientu pieredzes uzlabošanai
Nosaukums angļu valodā Digital transformation strategy development for the financial institution for improving customer experience
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Jana Eriņa
Recenzents Gatis Kokins
Anotācija Medne, D. Digitālās transformācijas stratēģijas izstrāde finanšu iestādei klientu pieredzes uzlabošanai: Maģistra darbs / Medne D., Eriņa J. (2025) Rīga: RTU IEVF, maģistra profesionālo studiju programma “Līderība un vadība”, 81 lpp. Maģistra darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 81 lpp., tajā iekļauti 24 attēli, 16 tabulas. Izmantotajā literatūras un avotu sarakstā ietverti 19 avoti latviešu, 45 avoti angļu valodā. Darbam pievienoti 2 pielikumi. Pētījuma mērķis: izpētīt digitālās transformācijas ietekmi uz klientu pieredzi finanšu sektorā un izstrādāt stratēģiju tās uzlabošanai. Pirmajā darba daļā tiek analizēta finanšu sektora attīstība, uzsvaru liekot uz tehnoloģiju ietekmi uz banku darbības modeļiem un klientu uzvedību. Otrajā darba daļā aplūkota digitālās transformācijas būtība un stratēģijas, kā arī veikta bibliometriskā analīze, aptauja, un intervijas ar nozares ekspertiem, lai iegūtu padziļinātu izpratni par klientu pieredzi un izaicinājumiem digitālās transformācijas īstenošanā. Trešajā darba daļā balstoties uz iegūtajiem datiem un nozares tendencēm, tiek izstrādāta digitālās transformācijas stratēģija finanšu iestādei ar mērķi uzlabot klientu pieredzi un paaugstināt konkurētspēju digitālajā laikmetā. Nozīmīgākie rezultāti: Izstrādāta digitālās transformācijas stratēģija finanšu iestādei klientu pieredzes uzlabošanai.
Atslēgas vārdi Digitālā transformācija, klientu pieredze, digitālā transformācijas stratēģija, inovācijas.
Atslēgas vārdi angļu valodā Digital transformation, customer experience, digital transformation strategy, innovation.
Valoda lv
Gads 2025
Darba augšupielādes datums un laiks 29.05.2025 12:17:22