Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Master
Title of the study programm Leadership and Management
Title in original language Digitālās transformācijas stratēģijas izstrāde finanšu iestādei klientu pieredzes uzlabošanai
Title in English Digital transformation strategy development for the financial institution for improving customer experience
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Jana Eriņa
Reviewer Gatis Kokins
Abstract Medne, D. Digitālās transformācijas stratēģijas izstrāde finanšu iestādei klientu pieredzes uzlabošanai: Maģistra darbs / Medne D., Eriņa J. (2025) Rīga: RTU IEVF, maģistra profesionālo studiju programma “Līderība un vadība”, 81 lpp. Maģistra darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 81 lpp., tajā iekļauti 24 attēli, 16 tabulas. Izmantotajā literatūras un avotu sarakstā ietverti 19 avoti latviešu, 45 avoti angļu valodā. Darbam pievienoti 2 pielikumi. Pētījuma mērķis: izpētīt digitālās transformācijas ietekmi uz klientu pieredzi finanšu sektorā un izstrādāt stratēģiju tās uzlabošanai. Pirmajā darba daļā tiek analizēta finanšu sektora attīstība, uzsvaru liekot uz tehnoloģiju ietekmi uz banku darbības modeļiem un klientu uzvedību. Otrajā darba daļā aplūkota digitālās transformācijas būtība un stratēģijas, kā arī veikta bibliometriskā analīze, aptauja, un intervijas ar nozares ekspertiem, lai iegūtu padziļinātu izpratni par klientu pieredzi un izaicinājumiem digitālās transformācijas īstenošanā. Trešajā darba daļā balstoties uz iegūtajiem datiem un nozares tendencēm, tiek izstrādāta digitālās transformācijas stratēģija finanšu iestādei ar mērķi uzlabot klientu pieredzi un paaugstināt konkurētspēju digitālajā laikmetā. Nozīmīgākie rezultāti: Izstrādāta digitālās transformācijas stratēģija finanšu iestādei klientu pieredzes uzlabošanai.
Keywords Digitālā transformācija, klientu pieredze, digitālā transformācijas stratēģija, inovācijas.
Keywords in English Digital transformation, customer experience, digital transformation strategy, innovation.
Language lv
Year 2025
Date and time of uploading 29.05.2025 12:17:22