| Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
| Studiju programmas nosaukums |
Sākumizglītības skolotājs |
| Nosaukums |
Personalizēta pieeja pozitīvas uzvedības veicināšanai 1.klases skolēniem |
| Nosaukums angļu valodā |
A personalized approach to promoting positive behavior in 1st grade students |
| Struktūrvienība |
0L300 Pedagoģijas un sociālā darba centrs |
| Darba vadītājs |
Helēna Vecenāne |
| Recenzents |
Ārija Kolosova |
| Anotācija |
Darba autors: Diāna Lasmane
Darba tēma: Personalizēta pieeja pozitīvas uzvedības veicināšanai 1.klases skolēniem
Darba veids: Bakalaura darbs
Studiju programma: Sākumizglītības skolotājs
Darba zinātniskais vadītājs: Dr.paed. Helēna Vecenāne
Darba apjoms: 42 lapas, 2 attēli, 3 tabulas, 5 pielikumi, izmantoti 40 literatūras avoti
Atslēgas vārdi: personalizētā pieeja, pozitīva uzvedība, skolēns.
Pētījuma mērķis: izpētīt pozitīvas uzvedības veicinošas metodes personalizētas pieejas aspektā
Darba saturs: Darbā sniegtas pedagoģiskās metodes pozitīvu uzvedību veicināšanai pamatskolā, kā arī analizēti faktori, kas veicina nevēlamu, jeb sliktu uzvedību. Bakalaura darba ietvaros tiek pētīts cik lielu lomu spēlē sadarbība, kas koncentrēta uz pozitīvu uzvedības veicināšanu.
Pētījuma metodes: Teorētiskās - pedagoģiskās, psiholoģiskās literatūras analizēšana.
Darba rezultāti: Noskaidrot, izpētīt kādas metodes var pielietot, lai veicinātu pozitīvu uzvedību pamatskolā, noskaidrot kādi cēloņi rada šīs nepatīkamās uzvedības. Veikt secinājumus un ieteikumus darbā ar bērniem, kam nepieciešama uzvedības veicināšana.
Darba izmantojamība: Teorētiskās atziņas, metodes un ieteikumus var izmantot pamatskolā skolēnu pozitīvo uzvedību veicināšanai. |
| Atslēgas vārdi |
Personalizētā pieeja, pozitīva uzvedība, skolēns. |
| Atslēgas vārdi angļu valodā |
Personalized approach, positive behavior, student. |
| Valoda |
lv |
| Gads |
2025 |
| Darba augšupielādes datums un laiks |
29.05.2025 08:32:11 |