| Form of studies |
Professional Bachelor |
| Title of the study programm |
|
| Title in original language |
Personalizēta pieeja pozitīvas uzvedības veicināšanai 1.klases skolēniem |
| Title in English |
A personalized approach to promoting positive behavior in 1st grade students |
| Department |
Pedagoģijas un sociālā darba centrs |
| Scientific advisor |
Helēna Vecenāne |
| Reviewer |
Ārija Kolosova |
| Abstract |
Darba autors: Diāna Lasmane
Darba tēma: Personalizēta pieeja pozitīvas uzvedības veicināšanai 1.klases skolēniem
Darba veids: Bakalaura darbs
Studiju programma: Sākumizglītības skolotājs
Darba zinātniskais vadītājs: Dr.paed. Helēna Vecenāne
Darba apjoms: 42 lapas, 2 attēli, 3 tabulas, 5 pielikumi, izmantoti 40 literatūras avoti
Atslēgas vārdi: personalizētā pieeja, pozitīva uzvedība, skolēns.
Pētījuma mērķis: izpētīt pozitīvas uzvedības veicinošas metodes personalizētas pieejas aspektā
Darba saturs: Darbā sniegtas pedagoģiskās metodes pozitīvu uzvedību veicināšanai pamatskolā, kā arī analizēti faktori, kas veicina nevēlamu, jeb sliktu uzvedību. Bakalaura darba ietvaros tiek pētīts cik lielu lomu spēlē sadarbība, kas koncentrēta uz pozitīvu uzvedības veicināšanu.
Pētījuma metodes: Teorētiskās - pedagoģiskās, psiholoģiskās literatūras analizēšana.
Darba rezultāti: Noskaidrot, izpētīt kādas metodes var pielietot, lai veicinātu pozitīvu uzvedību pamatskolā, noskaidrot kādi cēloņi rada šīs nepatīkamās uzvedības. Veikt secinājumus un ieteikumus darbā ar bērniem, kam nepieciešama uzvedības veicināšana.
Darba izmantojamība: Teorētiskās atziņas, metodes un ieteikumus var izmantot pamatskolā skolēnu pozitīvo uzvedību veicināšanai. |
| Keywords |
Personalizētā pieeja, pozitīva uzvedība, skolēns. |
| Keywords in English |
Personalized approach, positive behavior, student. |
| Language |
lv |
| Year |
2025 |
| Date and time of uploading |
29.05.2025 08:32:11 |