Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Bachelor
Title of the study programm
Title in original language Personalizēta pieeja pozitīvas uzvedības veicināšanai 1.klases skolēniem
Title in English A personalized approach to promoting positive behavior in 1st grade students
Department Pedagoģijas un sociālā darba centrs
Scientific advisor Helēna Vecenāne
Reviewer Ārija Kolosova
Abstract Darba autors: Diāna Lasmane Darba tēma: Personalizēta pieeja pozitīvas uzvedības veicināšanai 1.klases skolēniem Darba veids: Bakalaura darbs Studiju programma: Sākumizglītības skolotājs Darba zinātniskais vadītājs: Dr.paed. Helēna Vecenāne Darba apjoms: 42 lapas, 2 attēli, 3 tabulas, 5 pielikumi, izmantoti 40 literatūras avoti Atslēgas vārdi: personalizētā pieeja, pozitīva uzvedība, skolēns. Pētījuma mērķis: izpētīt pozitīvas uzvedības veicinošas metodes personalizētas pieejas aspektā Darba saturs: Darbā sniegtas pedagoģiskās metodes pozitīvu uzvedību veicināšanai pamatskolā, kā arī analizēti faktori, kas veicina nevēlamu, jeb sliktu uzvedību. Bakalaura darba ietvaros tiek pētīts cik lielu lomu spēlē sadarbība, kas koncentrēta uz pozitīvu uzvedības veicināšanu. Pētījuma metodes: Teorētiskās - pedagoģiskās, psiholoģiskās literatūras analizēšana. Darba rezultāti: Noskaidrot, izpētīt kādas metodes var pielietot, lai veicinātu pozitīvu uzvedību pamatskolā, noskaidrot kādi cēloņi rada šīs nepatīkamās uzvedības. Veikt secinājumus un ieteikumus darbā ar bērniem, kam nepieciešama uzvedības veicināšana. Darba izmantojamība: Teorētiskās atziņas, metodes un ieteikumus var izmantot pamatskolā skolēnu pozitīvo uzvedību veicināšanai.
Keywords Personalizētā pieeja, pozitīva uzvedība, skolēns.
Keywords in English Personalized approach, positive behavior, student.
Language lv
Year 2025
Date and time of uploading 29.05.2025 08:32:11