| Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
| Studiju programmas nosaukums |
Biznesa un organizācijas vadība |
| Nosaukums |
Klientu piesaistes pasākumu pilnveidošana uzņēmumā “Big Event” |
| Nosaukums angļu valodā |
Enhancing of customer acquisition activities in the company “Big Event” |
| Struktūrvienība |
0L400 Vadības un sociālo zinātņu centrs |
| Darba vadītājs |
Inta Kulberga |
| Recenzents |
Uldis Drišļuks |
| Anotācija |
Darba autore: Veronika Rudjko
Darba tēma: Klientu piesaistes pasākumu pilnveidošana uzņēmumā “Big Event”
Darba veids: bakalaura darbs
Studiju programma: Biznesa un organizācijas vadība
Darba zinātniskā vadītāja: Dr.sc.administr., asoc.prof. Inta Kulberga
Darba apjoms: 51.lapaspuses, 21.attēli, 11.tabulas, 4.pielikumi.
Atslēgas vārdi: klientu piesaiste, mārketinga pasākumi, satura mārketings
Pētījuma mērķis: balstoties uz teorētiskā un praktiskā pētījuma rezultātiem, izstrādāt rekomendācijas klientu piesaistes pasākumiem uzņēmumā “Big Event”.
Darba saturs: darbs sastāv no anotācijas latviešu un angļu valodā, ievada, kā arī trīs daļām un deviņām apakšdaļām. Pirmajā daļā analizēti klientu piesaistes pasākumu teorētiskie aspekti. Otrajā daļā aprakstīta uzņēmuma “Big Event” darbības izpēte un analīze. Savukārt trešā daļa ir veltīta rekomendāciju izstrādei klientu piesaistes pasākumiem uzņēmumam "Big Event".
Pētījuma metodes: literatūras analīze, dokumentu analīze, SVID analīze, anketēšana.
Darba rezultāti: izstrādātas rekomendācijas klientu piesaistes pasākumiem uzņēmumam "Big Event".
Darba izmantojamība: izstrādātās rekomendācijas ir aktuālas gan pētāmam uzņēmumam "Big Event" , gan citiem uzņēmumiem, kas nodarbojas pasākumu organizēšanas sfērā. |
| Atslēgas vārdi |
klientu piesaiste, mārketinga pasākumi, satura mārketings |
| Atslēgas vārdi angļu valodā |
customer acquisition, marketing activities, content marketing |
| Valoda |
lv |
| Gads |
2025 |
| Darba augšupielādes datums un laiks |
28.05.2025 18:11:14 |