Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Biznesa un organizācijas vadība
Nosaukums Klientu piesaistes pasākumu pilnveidošana uzņēmumā “Big Event”
Nosaukums angļu valodā Enhancing of customer acquisition activities in the company “Big Event”
Struktūrvienība 0L400 Vadības un sociālo zinātņu centrs
Darba vadītājs Inta Kulberga
Recenzents Uldis Drišļuks
Anotācija Darba autore: Veronika Rudjko Darba tēma: Klientu piesaistes pasākumu pilnveidošana uzņēmumā “Big Event” Darba veids: bakalaura darbs Studiju programma: Biznesa un organizācijas vadība Darba zinātniskā vadītāja: Dr.sc.administr., asoc.prof. Inta Kulberga Darba apjoms: 51.lapaspuses, 21.attēli, 11.tabulas, 4.pielikumi. Atslēgas vārdi: klientu piesaiste, mārketinga pasākumi, satura mārketings Pētījuma mērķis: balstoties uz teorētiskā un praktiskā pētījuma rezultātiem, izstrādāt rekomendācijas klientu piesaistes pasākumiem uzņēmumā “Big Event”. Darba saturs: darbs sastāv no anotācijas latviešu un angļu valodā, ievada, kā arī trīs daļām un deviņām apakšdaļām. Pirmajā daļā analizēti klientu piesaistes pasākumu teorētiskie aspekti. Otrajā daļā aprakstīta uzņēmuma “Big Event” darbības izpēte un analīze. Savukārt trešā daļa ir veltīta rekomendāciju izstrādei klientu piesaistes pasākumiem uzņēmumam "Big Event". Pētījuma metodes: literatūras analīze, dokumentu analīze, SVID analīze, anketēšana. Darba rezultāti: izstrādātas rekomendācijas klientu piesaistes pasākumiem uzņēmumam "Big Event". Darba izmantojamība: izstrādātās rekomendācijas ir aktuālas gan pētāmam uzņēmumam "Big Event" , gan citiem uzņēmumiem, kas nodarbojas pasākumu organizēšanas sfērā.
Atslēgas vārdi klientu piesaiste, mārketinga pasākumi, satura mārketings
Atslēgas vārdi angļu valodā customer acquisition, marketing activities, content marketing
Valoda lv
Gads 2025
Darba augšupielādes datums un laiks 28.05.2025 18:11:14