Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Bachelor
Title of the study programm
Title in original language Klientu piesaistes pasākumu pilnveidošana uzņēmumā “Big Event”
Title in English Enhancing of customer acquisition activities in the company “Big Event”
Department Vadības un sociālo zinātņu centrs
Scientific advisor Inta Kulberga
Reviewer Uldis Drišļuks
Abstract Darba autore: Veronika Rudjko Darba tēma: Klientu piesaistes pasākumu pilnveidošana uzņēmumā “Big Event” Darba veids: bakalaura darbs Studiju programma: Biznesa un organizācijas vadība Darba zinātniskā vadītāja: Dr.sc.administr., asoc.prof. Inta Kulberga Darba apjoms: 51.lapaspuses, 21.attēli, 11.tabulas, 4.pielikumi. Atslēgas vārdi: klientu piesaiste, mārketinga pasākumi, satura mārketings Pētījuma mērķis: balstoties uz teorētiskā un praktiskā pētījuma rezultātiem, izstrādāt rekomendācijas klientu piesaistes pasākumiem uzņēmumā “Big Event”. Darba saturs: darbs sastāv no anotācijas latviešu un angļu valodā, ievada, kā arī trīs daļām un deviņām apakšdaļām. Pirmajā daļā analizēti klientu piesaistes pasākumu teorētiskie aspekti. Otrajā daļā aprakstīta uzņēmuma “Big Event” darbības izpēte un analīze. Savukārt trešā daļa ir veltīta rekomendāciju izstrādei klientu piesaistes pasākumiem uzņēmumam "Big Event". Pētījuma metodes: literatūras analīze, dokumentu analīze, SVID analīze, anketēšana. Darba rezultāti: izstrādātas rekomendācijas klientu piesaistes pasākumiem uzņēmumam "Big Event". Darba izmantojamība: izstrādātās rekomendācijas ir aktuālas gan pētāmam uzņēmumam "Big Event" , gan citiem uzņēmumiem, kas nodarbojas pasākumu organizēšanas sfērā.
Keywords klientu piesaiste, mārketinga pasākumi, satura mārketings
Keywords in English customer acquisition, marketing activities, content marketing
Language lv
Year 2025
Date and time of uploading 28.05.2025 18:11:14