Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Vadības zinības
Nosaukums Pedagogu līdzdalības nozīme mācīšanās organizācijas principu īstenošanā pirmsskolas izglītības iestādēs Liepājā
Nosaukums angļu valodā Importance of the participation of teachers in implementation of the learning Organisation in pre-school education institutions of Liepaja City
Struktūrvienība 0L400 Vadības un sociālo zinātņu centrs
Darba vadītājs Inta Kulberga
Recenzents Inga Šnēbaha
Anotācija Anotācija Darba autore: Kristīne Putāne Darba temats: Pedagogu līdzdalības nozīme mācīšanās organizācijas principu īstenošanā pirmsskolas izglītības iestādēs Liepājā Darba veids: Maģistra darbs Studiju programma: Vadības zinības Darba zinātniskā vadītāja: Asoc.prof., Dr.sc.administr. Inta Kulberga Darba apjoms: 71 lpp., 9 pielikumi Atslēgas vārdi: Mācīšanās organizācija, pedagogu līdzdalība, pirmsskolas izglītība, pedagogu līdzdalības veicinošie faktori Pētījuma mērķis: pamatojoties uz teorijas analīzes un empīriskā pētījuma rezultātiem, izstrādāt priekšlikumus izglītības iestāžu vadītājiem pedagogu līdzdalības veicināšanai mācīšanās organizācijas principu īstenošanā Liepājā Darba saturs: Anotācija latviešu un angļu valodā, ievads, 2 nodaļas, 7 apakšnodaļas, priekšlikumi, secinājumi, nobeigums, izmantotās literatūras saraksts un 9 pielikumi Pētījuma metodes: Aprakstošā metode, datu vākšanas metodes (aptauja, intervija), datu analīzes metode un grafiskā metode. Darba rezultāti: Izstrādāti priekšlikumi Liepājas pirmsskolas izglītības iestāžu vadītājiem pedagogu līdzdalības veicināšanai mācīšanās organizācijas principu īstenošanā Darba izmantojamība: Darbu var izmantot pirmsskolas izglītības iestāžu vadītāji, lai veicinātu pedagogu līdzdalību mācīšanās organizācijas principu īstenošanā
Atslēgas vārdi Mācīšanās organizācija, pedagogu līdzdalība, pirmsskolas izglītība, pedagogu līdzdalības veicinošie faktori
Atslēgas vārdi angļu valodā Learning organisation, teacher participation, pre-school education, contributing factors to teacher participation
Valoda lv
Gads 2025
Darba augšupielādes datums un laiks 28.05.2025 12:50:17