Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Master
Title of the study programm
Title in original language Pedagogu līdzdalības nozīme mācīšanās organizācijas principu īstenošanā pirmsskolas izglītības iestādēs Liepājā
Title in English Importance of the participation of teachers in implementation of the learning Organisation in pre-school education institutions of Liepaja City
Department Vadības un sociālo zinātņu centrs
Scientific advisor Inta Kulberga
Reviewer Inga Šnēbaha
Abstract Anotācija Darba autore: Kristīne Putāne Darba temats: Pedagogu līdzdalības nozīme mācīšanās organizācijas principu īstenošanā pirmsskolas izglītības iestādēs Liepājā Darba veids: Maģistra darbs Studiju programma: Vadības zinības Darba zinātniskā vadītāja: Asoc.prof., Dr.sc.administr. Inta Kulberga Darba apjoms: 71 lpp., 9 pielikumi Atslēgas vārdi: Mācīšanās organizācija, pedagogu līdzdalība, pirmsskolas izglītība, pedagogu līdzdalības veicinošie faktori Pētījuma mērķis: pamatojoties uz teorijas analīzes un empīriskā pētījuma rezultātiem, izstrādāt priekšlikumus izglītības iestāžu vadītājiem pedagogu līdzdalības veicināšanai mācīšanās organizācijas principu īstenošanā Liepājā Darba saturs: Anotācija latviešu un angļu valodā, ievads, 2 nodaļas, 7 apakšnodaļas, priekšlikumi, secinājumi, nobeigums, izmantotās literatūras saraksts un 9 pielikumi Pētījuma metodes: Aprakstošā metode, datu vākšanas metodes (aptauja, intervija), datu analīzes metode un grafiskā metode. Darba rezultāti: Izstrādāti priekšlikumi Liepājas pirmsskolas izglītības iestāžu vadītājiem pedagogu līdzdalības veicināšanai mācīšanās organizācijas principu īstenošanā Darba izmantojamība: Darbu var izmantot pirmsskolas izglītības iestāžu vadītāji, lai veicinātu pedagogu līdzdalību mācīšanās organizācijas principu īstenošanā
Keywords Mācīšanās organizācija, pedagogu līdzdalība, pirmsskolas izglītība, pedagogu līdzdalības veicinošie faktori
Keywords in English Learning organisation, teacher participation, pre-school education, contributing factors to teacher participation
Language lv
Year 2025
Date and time of uploading 28.05.2025 12:50:17