| Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
| Studiju programmas nosaukums |
Datorsistēmas |
| Nosaukums |
Izglītojamā uzskaites un vadības sistēmas automatizācija kvalitātes kontroles uzlabošanai izglītības iestādēs |
| Nosaukums angļu valodā |
Learning Accounting and Management System Automation for Improving Quality Control in Educational Institutions |
| Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
| Darba vadītājs |
Svetlana Jurenoka |
| Recenzents |
Ksenija Lāce |
| Anotācija |
Šis darbs ir veltīts kvalitātes kontroles maksimizēšanai izglītības iestādēs,
ieviešot CRM sistēmas. Darbā sniegts detalizēts klientu attiecību vadības (CRM) un
uzņēmuma resursu plānošanas (ERP) apraksts, kā arī programmatūras risinājumu
apskats, kas tieši nodrošina šāda veida pārvaldību – CRM un ERP sistēmas.
Tiks izstrādāta CRM sistēmas ieviešanas metode izglītības iestādē, apskatīti
būtiskākie aspekti, kas jāņem vērā šajā procesā, kā arī piedāvāti iespējamie risinājumi,
kurus var izmantot praksē. Par izglītības iestādi tika izvēlēta universitāte.
Tāpat darbā sniegts uzskatāms piemērs par LMS/ERP sistēmu “Moodle” un
“SuitCRM”, no kuriem sastāv automatizācijas metodes risinājums. Darbā tiek analizēta
CRM un ERP sistēmu automatizācija izglītībā, kas var būt noderīga, piemēram, “start
up” projektiem par to, kā uzlabot kvalitātes kontroli izglītības iestādē, ieviešot CRM
izglītības struktūrā. |
| Atslēgas vārdi |
KLIENTU ATTIECĪBU PĀRVALDĪBA (CRM), SOCIĀLAIS CRM (S CRM), UZŅĒMUMU RESURSU PLĀNOŠANA (ERP), SaaS (programmatūra kā pakalpojums), iPaaS (integrācijas platforma kā pakalpojums). |
| Atslēgas vārdi angļu valodā |
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT(CRM), SOCIAL CRM (S-CRM), ENTERPRISE RESOURCE PLANNING (ERP), SaaS (SOFTWARE AS A SERVICE), iPaaS (INTEGRATION PLATFORM AS A SERVICE) |
| Valoda |
lv |
| Gads |
2025 |
| Darba augšupielādes datums un laiks |
27.05.2025 22:36:29 |