Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Skolotājs
Nosaukums 4.-6.klašu skolēnu tekstpratības sekmēšana matemātikas apguvē
Nosaukums angļu valodā Improving reading comprehension in mathematics for 4th – 6th grade students
Struktūrvienība 0R300 Izglītības, valodu un sociālo tehnoloģiju centrs
Darba vadītājs Dace Kūma
Recenzents Inga Šnēbaha
Anotācija Darba autore: Elīza Anna Milzere Darba temats: 4. – 6.klašu skolēnu tekstpratības sekmēšana matemātikas apguvē Darba veids: bakalaura darbs Studiju programma: skolotājs Darba zinātniskā vadītāja: Dr. math. Dace Kūma Darba apjoms: 41 lpp. Atslēgas vārdi: tekstpratība, matemātika, mācīšanās Pētījuma mērķis: veikt teorētisko un empīrisko izpēti par tekstpratības sekmēšanu 4. – 6.klašu skolēnu matemātikas mācīšanās procesā, kā arī izstrādāt matemātikas teksta uzdevumu krājumu 4. – 6.klasei. Darba saturs: darba saturu veido 3 nodaļas, secinājumi un 7 pielikumi Pētījuma metodes: 1. Teorētiskās izpētes metodes: zinātniskās literatūras un normatīvo dokumentu analīze. 2. Empīriskās izpētes metodes: skolotāju aptauja un empīriski pētījumi. Darba rezultāti: tika apkopotas teorētiskās atziņas par tekstpratību matemātikā, veikts empīrisks pētījums par tekstpratības ietekmi uz skolēnu sasniegumiem matemātikā, analizēta zinātniskā literatūra un veikta matemātikas skolotāju aptauja par tekstpratību sekmējošām metodēm, empīriskā pētījumā novērtēta tekstpratību sekmējošu metožu efektivitāte matemātikas apguvē, kā arī izstrādāts matemātikas teksta uzdevumu krājums 4. – 6.klašu skolēniem. Darba izmantojamība: pētījumā apkopotās teorētiskās atziņas iespējams izmantot profesionālajā pedagoģiskajā darbā, veicinot izpratni par tekstpratību un tās sekmēšanu matemātikā. Pētījumā izveidotais matemātikas teksta uzdevumu krājums izmantojams darbā ar 4. – 6.klašu skolēniem, lai integrētu tekstpratības sekmēšanu matemātikā.
Atslēgas vārdi tekstpratība, matemātika, mācīšanās
Atslēgas vārdi angļu valodā reading comprehension, mathematics, learning
Valoda lv
Gads 2025
Darba augšupielādes datums un laiks 27.05.2025 21:11:33