| Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
| Studiju programmas nosaukums |
Viedās datortehnoloģijas |
| Nosaukums |
Bezmaksas dizaina rīku salīdzinošā analīze E-komercijas mārketinga materiālu veidošanas kontekstā |
| Nosaukums angļu valodā |
Comparative Analysis of Free Design Tools in the Context of E-Commerce Marketing Material Creation |
| Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
| Darba vadītājs |
Natālija Prokofjeva |
| Recenzents |
Olga Krutikova |
| Anotācija |
Bakalaura darba tips: 1. tips: Moderno risinājumu izpēte
Bakalaura darbs veltīts bezmaksas dizaina rīku salīdzinošai analīzei ekomercijas digitālā mārketinga materiālu izstrādes kontekstā.
Galvenā uzmanība ir pievērsta šādu uzdevumu risināšanai. Analizēt ekomercijas un digitālā mārketinga attīstības tendences, kā arī vizuālo materiālu lomu
patērētāju iesaistē. Identificēt populārākos bezmaksas dizaina rīkus un izpētīt to
funkcionalitāti. Definēt salīdzināšanas kritērijus un izstrādāt eksperimentu, kurā
praktiski tiks izveidoti identiski mārketinga materiāli, salīdzinot dizaina rīku
veiktspēju. Balstoties uz eksperimenta rezultātiem, formulēt ieteikumus dizaina rīku
izvēlei dažādu mērogu e-komercijas uzņēmumiem.
Bakalaura darbs sastāv no četrām nodaļām un beigu secinājumiem. Ievadā tiek
aprakstīta tēmas aktualitāte, formulēts darba mērķis, uzdevumi un pētījuma pieeja.
Pirmā nodaļa apraksta digitālā mārketinga satura veidu, izpēti un vizuālo
materiālu ietekmes uz patērētāju lēmumiem.
Otrajā nodaļā tiek analizēti trīs dizaina rīki Canva, Adobe Express un CapCut,
salīdzinātas tās iespējas un piemērotība dažādu digitālā mārketinga veidu veidošanai.
Trešajā nodaļā definēti salīdzināšanas kritēriji un veikts eksperiments kur notiek
identisku materiālu izstrāde katrā no rīkiem un tehnisko parametru kvantitatīva
mērīšana.
Ceturtajā nodaļā sniegti konkrēti ieteikumi uzņēmumiem par katra rīka
piemērotību dažādu vajadzību e-komercijas uzņēmumu veidiem, kā arī ieteikumi kurš
rīks labāk der kādam digitāla mārketinga veidam.
Šajā darbā tika izmantots ChatGPT rīks informācijas tulkošanai un gramatiskās
pareizības pārbaudei.
Dati par darba apjomu: 57lpp. teksta, 23 attēli, 19 tabulas, 38 bibliogrāfijas
avoti |
| Atslēgas vārdi |
Atslēgvārdi: digitālais mārketings, bezmaksas dizaina rīki, e-komercija, mārketinga materiāli, salīdzinošā analīze. |
| Atslēgas vārdi angļu valodā |
Keywords: digital marketing, free design tools, e-commerce, marketing materials, comparative analysis. |
| Valoda |
lv |
| Gads |
2025 |
| Darba augšupielādes datums un laiks |
27.05.2025 13:24:08 |