Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Viedās datortehnoloģijas
Nosaukums Bezmaksas dizaina rīku salīdzinošā analīze E-komercijas mārketinga materiālu veidošanas kontekstā
Nosaukums angļu valodā Comparative Analysis of Free Design Tools in the Context of E-Commerce Marketing Material Creation
Struktūrvienība 33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte
Darba vadītājs Natālija Prokofjeva
Recenzents Olga Krutikova
Anotācija Bakalaura darba tips: 1. tips: Moderno risinājumu izpēte Bakalaura darbs veltīts bezmaksas dizaina rīku salīdzinošai analīzei ekomercijas digitālā mārketinga materiālu izstrādes kontekstā. Galvenā uzmanība ir pievērsta šādu uzdevumu risināšanai. Analizēt ekomercijas un digitālā mārketinga attīstības tendences, kā arī vizuālo materiālu lomu patērētāju iesaistē. Identificēt populārākos bezmaksas dizaina rīkus un izpētīt to funkcionalitāti. Definēt salīdzināšanas kritērijus un izstrādāt eksperimentu, kurā praktiski tiks izveidoti identiski mārketinga materiāli, salīdzinot dizaina rīku veiktspēju. Balstoties uz eksperimenta rezultātiem, formulēt ieteikumus dizaina rīku izvēlei dažādu mērogu e-komercijas uzņēmumiem. Bakalaura darbs sastāv no četrām nodaļām un beigu secinājumiem. Ievadā tiek aprakstīta tēmas aktualitāte, formulēts darba mērķis, uzdevumi un pētījuma pieeja. Pirmā nodaļa apraksta digitālā mārketinga satura veidu, izpēti un vizuālo materiālu ietekmes uz patērētāju lēmumiem. Otrajā nodaļā tiek analizēti trīs dizaina rīki Canva, Adobe Express un CapCut, salīdzinātas tās iespējas un piemērotība dažādu digitālā mārketinga veidu veidošanai. Trešajā nodaļā definēti salīdzināšanas kritēriji un veikts eksperiments kur notiek identisku materiālu izstrāde katrā no rīkiem un tehnisko parametru kvantitatīva mērīšana. Ceturtajā nodaļā sniegti konkrēti ieteikumi uzņēmumiem par katra rīka piemērotību dažādu vajadzību e-komercijas uzņēmumu veidiem, kā arī ieteikumi kurš rīks labāk der kādam digitāla mārketinga veidam. Šajā darbā tika izmantots ChatGPT rīks informācijas tulkošanai un gramatiskās pareizības pārbaudei. Dati par darba apjomu: 57lpp. teksta, 23 attēli, 19 tabulas, 38 bibliogrāfijas avoti
Atslēgas vārdi Atslēgvārdi: digitālais mārketings, bezmaksas dizaina rīki, e-komercija, mārketinga materiāli, salīdzinošā analīze.
Atslēgas vārdi angļu valodā Keywords: digital marketing, free design tools, e-commerce, marketing materials, comparative analysis.
Valoda lv
Gads 2025
Darba augšupielādes datums un laiks 27.05.2025 13:24:08