Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Smart Computer Technologies
Title in original language Bezmaksas dizaina rīku salīdzinošā analīze E-komercijas mārketinga materiālu veidošanas kontekstā
Title in English Comparative Analysis of Free Design Tools in the Context of E-Commerce Marketing Material Creation
Department Faculty Of Computer Science Information Tehnology And Energy
Scientific advisor Natālija Prokofjeva
Reviewer Olga Krutikova
Abstract Bakalaura darba tips: 1. tips: Moderno risinājumu izpēte Bakalaura darbs veltīts bezmaksas dizaina rīku salīdzinošai analīzei ekomercijas digitālā mārketinga materiālu izstrādes kontekstā. Galvenā uzmanība ir pievērsta šādu uzdevumu risināšanai. Analizēt ekomercijas un digitālā mārketinga attīstības tendences, kā arī vizuālo materiālu lomu patērētāju iesaistē. Identificēt populārākos bezmaksas dizaina rīkus un izpētīt to funkcionalitāti. Definēt salīdzināšanas kritērijus un izstrādāt eksperimentu, kurā praktiski tiks izveidoti identiski mārketinga materiāli, salīdzinot dizaina rīku veiktspēju. Balstoties uz eksperimenta rezultātiem, formulēt ieteikumus dizaina rīku izvēlei dažādu mērogu e-komercijas uzņēmumiem. Bakalaura darbs sastāv no četrām nodaļām un beigu secinājumiem. Ievadā tiek aprakstīta tēmas aktualitāte, formulēts darba mērķis, uzdevumi un pētījuma pieeja. Pirmā nodaļa apraksta digitālā mārketinga satura veidu, izpēti un vizuālo materiālu ietekmes uz patērētāju lēmumiem. Otrajā nodaļā tiek analizēti trīs dizaina rīki Canva, Adobe Express un CapCut, salīdzinātas tās iespējas un piemērotība dažādu digitālā mārketinga veidu veidošanai. Trešajā nodaļā definēti salīdzināšanas kritēriji un veikts eksperiments kur notiek identisku materiālu izstrāde katrā no rīkiem un tehnisko parametru kvantitatīva mērīšana. Ceturtajā nodaļā sniegti konkrēti ieteikumi uzņēmumiem par katra rīka piemērotību dažādu vajadzību e-komercijas uzņēmumu veidiem, kā arī ieteikumi kurš rīks labāk der kādam digitāla mārketinga veidam. Šajā darbā tika izmantots ChatGPT rīks informācijas tulkošanai un gramatiskās pareizības pārbaudei. Dati par darba apjomu: 57lpp. teksta, 23 attēli, 19 tabulas, 38 bibliogrāfijas avoti
Keywords Atslēgvārdi: digitālais mārketings, bezmaksas dizaina rīki, e-komercija, mārketinga materiāli, salīdzinošā analīze.
Keywords in English Keywords: digital marketing, free design tools, e-commerce, marketing materials, comparative analysis.
Language lv
Year 2025
Date and time of uploading 27.05.2025 13:24:08