Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Datorsistēmas
Nosaukums Mākslīga intelekta metožu integrēšana ne-spēlētāju tēlu izstrādē spēlēs
Nosaukums angļu valodā Integrating AI methods in Development of Non-Player Characters in Games
Struktūrvienība 33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte
Darba vadītājs Alla Anohina-Naumeca
Recenzents Artūrs Ardavs
Anotācija 3. tips: Produkta vai prototipa izstrāde Atslēgvārdi: Nē-spēlētaju tēls, mākslīgais intelekts, mašīnmācīšanās. Šajā bakalaura darbā ir pētīta iespēja integrēt mākslīgo intelektu ne-spēlētāju tēlos datorspēļu vidē. Galvenā uzmanība ir pievērsta esošo mākslīgo intelektu metožu analīzei, to iespējamajai izmantošanai spēļu dizainā un testa parauga ieviešanai, kas parāda mākslīgo intelektu funkcionalitāti un priekšrocības spēļu vidē. Šis bakalaura darbs ietver analītisko pārskatu par mākslīgā intelekta jēdzienu un tās metodēm, analīzi par pašreizējo tehnoloģiju stāvokli spēļu izstrādes jomā, kā arī piedāvā prototipu, kas demonstrē mākslīgā intelekta iespējas spēļu industrijā. Bakalaura darbā ir 54 lappuses, 23 attēli, 10 tabulas, 9 pielikumi un 31 informācijas avoti.
Atslēgas vārdi Nē-spēlētaju tēls, mākslīgais intelekts, mašīnmācīšanās
Atslēgas vārdi angļu valodā Non-player characters, artificial intelligence, machine learning
Valoda lv
Gads 2025
Darba augšupielādes datums un laiks 27.05.2025 01:25:39