| Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
| Studiju programmas nosaukums |
Datorsistēmas |
| Nosaukums |
Mākslīga intelekta metožu integrēšana ne-spēlētāju tēlu izstrādē spēlēs |
| Nosaukums angļu valodā |
Integrating AI methods in Development of Non-Player Characters in Games |
| Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
| Darba vadītājs |
Alla Anohina-Naumeca |
| Recenzents |
Artūrs Ardavs |
| Anotācija |
3. tips: Produkta vai prototipa izstrāde
Atslēgvārdi: Nē-spēlētaju tēls, mākslīgais intelekts, mašīnmācīšanās.
Šajā bakalaura darbā ir pētīta iespēja integrēt mākslīgo intelektu ne-spēlētāju tēlos datorspēļu vidē. Galvenā uzmanība ir pievērsta esošo mākslīgo intelektu metožu analīzei, to iespējamajai izmantošanai spēļu dizainā un testa parauga ieviešanai, kas parāda mākslīgo intelektu funkcionalitāti un priekšrocības spēļu vidē.
Šis bakalaura darbs ietver analītisko pārskatu par mākslīgā intelekta jēdzienu un tās metodēm, analīzi par pašreizējo tehnoloģiju stāvokli spēļu izstrādes jomā, kā arī piedāvā prototipu, kas demonstrē mākslīgā intelekta iespējas spēļu industrijā.
Bakalaura darbā ir 54 lappuses, 23 attēli, 10 tabulas, 9 pielikumi un 31 informācijas avoti. |
| Atslēgas vārdi |
Nē-spēlētaju tēls, mākslīgais intelekts, mašīnmācīšanās |
| Atslēgas vārdi angļu valodā |
Non-player characters, artificial intelligence, machine learning |
| Valoda |
lv |
| Gads |
2025 |
| Darba augšupielādes datums un laiks |
27.05.2025 01:25:39 |