| Form of studies |
Bachelor |
| Title of the study programm |
Computer Systems |
| Title in original language |
Mākslīga intelekta metožu integrēšana ne-spēlētāju tēlu izstrādē spēlēs |
| Title in English |
Integrating AI methods in Development of Non-Player Characters in Games |
| Department |
Faculty Of Computer Science Information Tehnology And Energy |
| Scientific advisor |
Alla Anohina-Naumeca |
| Reviewer |
Artūrs Ardavs |
| Abstract |
3. tips: Produkta vai prototipa izstrāde
Atslēgvārdi: Nē-spēlētaju tēls, mākslīgais intelekts, mašīnmācīšanās.
Šajā bakalaura darbā ir pētīta iespēja integrēt mākslīgo intelektu ne-spēlētāju tēlos datorspēļu vidē. Galvenā uzmanība ir pievērsta esošo mākslīgo intelektu metožu analīzei, to iespējamajai izmantošanai spēļu dizainā un testa parauga ieviešanai, kas parāda mākslīgo intelektu funkcionalitāti un priekšrocības spēļu vidē.
Šis bakalaura darbs ietver analītisko pārskatu par mākslīgā intelekta jēdzienu un tās metodēm, analīzi par pašreizējo tehnoloģiju stāvokli spēļu izstrādes jomā, kā arī piedāvā prototipu, kas demonstrē mākslīgā intelekta iespējas spēļu industrijā.
Bakalaura darbā ir 54 lappuses, 23 attēli, 10 tabulas, 9 pielikumi un 31 informācijas avoti. |
| Keywords |
Nē-spēlētaju tēls, mākslīgais intelekts, mašīnmācīšanās |
| Keywords in English |
Non-player characters, artificial intelligence, machine learning |
| Language |
lv |
| Year |
2025 |
| Date and time of uploading |
27.05.2025 01:25:39 |