Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Computer Systems
Title in original language Mākslīga intelekta metožu integrēšana ne-spēlētāju tēlu izstrādē spēlēs
Title in English Integrating AI methods in Development of Non-Player Characters in Games
Department Faculty Of Computer Science Information Tehnology And Energy
Scientific advisor Alla Anohina-Naumeca
Reviewer Artūrs Ardavs
Abstract 3. tips: Produkta vai prototipa izstrāde Atslēgvārdi: Nē-spēlētaju tēls, mākslīgais intelekts, mašīnmācīšanās. Šajā bakalaura darbā ir pētīta iespēja integrēt mākslīgo intelektu ne-spēlētāju tēlos datorspēļu vidē. Galvenā uzmanība ir pievērsta esošo mākslīgo intelektu metožu analīzei, to iespējamajai izmantošanai spēļu dizainā un testa parauga ieviešanai, kas parāda mākslīgo intelektu funkcionalitāti un priekšrocības spēļu vidē. Šis bakalaura darbs ietver analītisko pārskatu par mākslīgā intelekta jēdzienu un tās metodēm, analīzi par pašreizējo tehnoloģiju stāvokli spēļu izstrādes jomā, kā arī piedāvā prototipu, kas demonstrē mākslīgā intelekta iespējas spēļu industrijā. Bakalaura darbā ir 54 lappuses, 23 attēli, 10 tabulas, 9 pielikumi un 31 informācijas avoti.
Keywords Nē-spēlētaju tēls, mākslīgais intelekts, mašīnmācīšanās
Keywords in English Non-player characters, artificial intelligence, machine learning
Language lv
Year 2025
Date and time of uploading 27.05.2025 01:25:39