Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Mākslīgā intelekta (MI) rīku ietekmes novērtējums uz patērētāja uzvedību FinTech nozarē
Nosaukums angļu valodā Assessment of the Impact of Artificial Intelligence (AI) Tools on Consumer Behavior in the FinTech Industry
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Linda Saulīte-Subatniece
Recenzents Anita Straujuma
Anotācija Meldere M. (2025). SIA Mākslīgā intelekta (MI) rīku novērtējuma ietekme uz patērētāju uzvedību FinTech nozarē.. Maģistra darbs / Meldere, M., Saulīte - Subatniece, L. Rīga: RTU IEVF, maģistra akadēmiskā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”, 122lpp. Maģistra darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 122 lpp, tajā iekļauti 43 attēli, 6 tabulas. Izmantotajā literatūras un avotu sarakstā ietverti 1 avots latviešu un 121 avoti angļu valodā. Darbam pievienoti 5 pielikumi. Pētījuma mērķis: izpētīt MI rīku ietekmi uz patērētāju apmierinātību FinTech nozarē, novērtēt apmierinātības saikni ar lojalitāti un izstrādāt ieteikumus un secinājumus MI risinājumu attīstībai un ietekmei uz patērētāju apmierinātības un lojalitātes veicināšanu. Pirmajā darba daļa ietver literatūras apskatu tostarp FinTech, MI nozares aktualitātes, lojalitātes un apmierinātibas teorijas, jēdzienus, kā arī mērījuma metodes un apmierinātību un lojalitāti ietekmējošos faktorus. Otrajā darba daļa sastāv no 5 apakšnodaļām: pētījuma dizains un pieeja, literatūras apskats, aptaujas izstrāde un datu apstrāde, ekspertu intervijas izstrāde un datu apstrāde, kā arī datu analīzes metodes. Trešajā darba daļa ietver aptaujas datu analīzi, ekspertu intervijas datu analīzi un teorijas un pētijuma datu salīdzinājums. Nozīmīgākie rezultāti: Tika pārbaudīta H₀ hipotēze balstoties uz korelācijas analīzes rezultātiem tā tika noraidīta. Apstiprinātas atlikušās divas hipotēzes. Atslēgas vārdi: MI, FinTech, Uzticēšanās, Personalizācija, Lojalitāte, Apmierinatība.
Atslēgas vārdi MI, FinTech, Uzticēšanās, Personalizācija, Lojalitāte, Apmierinatība
Atslēgas vārdi angļu valodā AI, FinTech, Trust, Personalisation, Loyalty, Satisfaction
Valoda lv
Gads 2025
Darba augšupielādes datums un laiks 26.05.2025 18:42:11