Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Master
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language Mākslīgā intelekta (MI) rīku ietekmes novērtējums uz patērētāja uzvedību FinTech nozarē
Title in English Assessment of the Impact of Artificial Intelligence (AI) Tools on Consumer Behavior in the FinTech Industry
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Linda Saulīte-Subatniece
Reviewer Anita Straujuma
Abstract Meldere M. (2025). SIA Mākslīgā intelekta (MI) rīku novērtējuma ietekme uz patērētāju uzvedību FinTech nozarē.. Maģistra darbs / Meldere, M., Saulīte - Subatniece, L. Rīga: RTU IEVF, maģistra akadēmiskā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”, 122lpp. Maģistra darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 122 lpp, tajā iekļauti 43 attēli, 6 tabulas. Izmantotajā literatūras un avotu sarakstā ietverti 1 avots latviešu un 121 avoti angļu valodā. Darbam pievienoti 5 pielikumi. Pētījuma mērķis: izpētīt MI rīku ietekmi uz patērētāju apmierinātību FinTech nozarē, novērtēt apmierinātības saikni ar lojalitāti un izstrādāt ieteikumus un secinājumus MI risinājumu attīstībai un ietekmei uz patērētāju apmierinātības un lojalitātes veicināšanu. Pirmajā darba daļa ietver literatūras apskatu tostarp FinTech, MI nozares aktualitātes, lojalitātes un apmierinātibas teorijas, jēdzienus, kā arī mērījuma metodes un apmierinātību un lojalitāti ietekmējošos faktorus. Otrajā darba daļa sastāv no 5 apakšnodaļām: pētījuma dizains un pieeja, literatūras apskats, aptaujas izstrāde un datu apstrāde, ekspertu intervijas izstrāde un datu apstrāde, kā arī datu analīzes metodes. Trešajā darba daļa ietver aptaujas datu analīzi, ekspertu intervijas datu analīzi un teorijas un pētijuma datu salīdzinājums. Nozīmīgākie rezultāti: Tika pārbaudīta H₀ hipotēze balstoties uz korelācijas analīzes rezultātiem tā tika noraidīta. Apstiprinātas atlikušās divas hipotēzes. Atslēgas vārdi: MI, FinTech, Uzticēšanās, Personalizācija, Lojalitāte, Apmierinatība.
Keywords MI, FinTech, Uzticēšanās, Personalizācija, Lojalitāte, Apmierinatība
Keywords in English AI, FinTech, Trust, Personalisation, Loyalty, Satisfaction
Language lv
Year 2025
Date and time of uploading 26.05.2025 18:42:11