| Form of studies |
Master |
| Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
| Title in original language |
Mākslīgā intelekta (MI) rīku ietekmes novērtējums uz patērētāja uzvedību FinTech nozarē |
| Title in English |
Assessment of the Impact of Artificial Intelligence (AI) Tools on Consumer Behavior in the FinTech Industry |
| Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
| Scientific advisor |
Linda Saulīte-Subatniece |
| Reviewer |
Anita Straujuma |
| Abstract |
Meldere M. (2025). SIA Mākslīgā intelekta (MI) rīku novērtējuma ietekme uz patērētāju
uzvedību FinTech nozarē.. Maģistra darbs / Meldere, M., Saulīte - Subatniece, L. Rīga: RTU
IEVF, maģistra akadēmiskā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”, 122lpp.
Maģistra darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un
priekšlikumi. Darba apjoms ir 122 lpp, tajā iekļauti 43 attēli, 6 tabulas. Izmantotajā literatūras
un avotu sarakstā ietverti 1 avots latviešu un 121 avoti angļu valodā. Darbam pievienoti 5
pielikumi.
Pētījuma mērķis: izpētīt MI rīku ietekmi uz patērētāju apmierinātību FinTech nozarē,
novērtēt apmierinātības saikni ar lojalitāti un izstrādāt ieteikumus un secinājumus MI
risinājumu attīstībai un ietekmei uz patērētāju apmierinātības un lojalitātes veicināšanu.
Pirmajā darba daļa ietver literatūras apskatu tostarp FinTech, MI nozares aktualitātes,
lojalitātes un apmierinātibas teorijas, jēdzienus, kā arī mērījuma metodes un apmierinātību un
lojalitāti ietekmējošos faktorus.
Otrajā darba daļa sastāv no 5 apakšnodaļām: pētījuma dizains un pieeja, literatūras
apskats, aptaujas izstrāde un datu apstrāde, ekspertu intervijas izstrāde un datu apstrāde, kā arī
datu analīzes metodes.
Trešajā darba daļa ietver aptaujas datu analīzi, ekspertu intervijas datu analīzi un teorijas
un pētijuma datu salīdzinājums.
Nozīmīgākie rezultāti: Tika pārbaudīta H₀ hipotēze balstoties uz korelācijas analīzes
rezultātiem tā tika noraidīta. Apstiprinātas atlikušās divas hipotēzes.
Atslēgas vārdi: MI, FinTech, Uzticēšanās, Personalizācija, Lojalitāte, Apmierinatība. |
| Keywords |
MI, FinTech, Uzticēšanās, Personalizācija, Lojalitāte, Apmierinatība |
| Keywords in English |
AI, FinTech, Trust, Personalisation, Loyalty, Satisfaction |
| Language |
lv |
| Year |
2025 |
| Date and time of uploading |
26.05.2025 18:42:11 |