| Studiju veids |
maģistra akadēmiskās studijas |
| Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
| Nosaukums |
Klientu uzticības atjaunošanas ietvara izstrāde tiešsaistes tirgos |
| Nosaukums angļu valodā |
Designing a Customer Trust Recovery Framework in Online Marketplaces |
| Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
| Darba vadītājs |
Irēna Vaivode |
| Recenzents |
Inga Jēkabsone |
| Anotācija |
Šajā darbā tika pētīta dažādu uzticības atjaunošanas stratēģiju efektivitāte klientu uzticības atgūšanā (kas tika mērīta ar atkārtota pirkuma nodomu) tiešsaistes tirdzniecības platformā pēc uzticības pārkāpuma pieredzes, izmantojot CURE uzticības atjaunošanas ietvaru. Rezultāti norādīja, ka visas deviņas CURE dimensijas bija pozitīvi korelētas ar iepriekšējās pieredzes kvalitāti un atkārtota pirkuma nodomu. Regresijas analīzes rezultāti parādīja, ka būtiskākie rādītāji ir tikai reakcijas ātrums un problēmu risināšanas politika. Turklāt tika konstatēts, ka kompensācija un reakcijas ātrums būtiski mijiedarbojas ar klientu iepriekšējo pieredzi, norādot, ka klienti ar zemāku apmierinātības vēsturi ir jutīgāki pret savlaicīgiem un taustāmiem uzticības atjaunošanas pasākumiem. |
| Atslēgas vārdi |
klientu uzticības atjaunošana, tiešsaistes tirdzniecības platforma, atkārtota pirkuma nodoms, klientu iepriekšējā pieredze |
| Atslēgas vārdi angļu valodā |
Customer trust recovery, online marketplace, repurchase intention, quality of prior experience |
| Valoda |
eng |
| Gads |
2025 |
| Darba augšupielādes datums un laiks |
26.05.2025 12:25:39 |