Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Master
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language Klientu uzticības atjaunošanas ietvara izstrāde tiešsaistes tirgos
Title in English Designing a Customer Trust Recovery Framework in Online Marketplaces
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Irēna Vaivode
Reviewer Inga Jēkabsone
Abstract Šajā darbā tika pētīta dažādu uzticības atjaunošanas stratēģiju efektivitāte klientu uzticības atgūšanā (kas tika mērīta ar atkārtota pirkuma nodomu) tiešsaistes tirdzniecības platformā pēc uzticības pārkāpuma pieredzes, izmantojot CURE uzticības atjaunošanas ietvaru. Rezultāti norādīja, ka visas deviņas CURE dimensijas bija pozitīvi korelētas ar iepriekšējās pieredzes kvalitāti un atkārtota pirkuma nodomu. Regresijas analīzes rezultāti parādīja, ka būtiskākie rādītāji ir tikai reakcijas ātrums un problēmu risināšanas politika. Turklāt tika konstatēts, ka kompensācija un reakcijas ātrums būtiski mijiedarbojas ar klientu iepriekšējo pieredzi, norādot, ka klienti ar zemāku apmierinātības vēsturi ir jutīgāki pret savlaicīgiem un taustāmiem uzticības atjaunošanas pasākumiem.
Keywords klientu uzticības atjaunošana, tiešsaistes tirdzniecības platforma, atkārtota pirkuma nodoms, klientu iepriekšējā pieredze
Keywords in English Customer trust recovery, online marketplace, repurchase intention, quality of prior experience
Language eng
Year 2025
Date and time of uploading 26.05.2025 12:25:39