| Form of studies |
Master |
| Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
| Title in original language |
Klientu uzticības atjaunošanas ietvara izstrāde tiešsaistes tirgos |
| Title in English |
Designing a Customer Trust Recovery Framework in Online Marketplaces |
| Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
| Scientific advisor |
Irēna Vaivode |
| Reviewer |
Inga Jēkabsone |
| Abstract |
Šajā darbā tika pētīta dažādu uzticības atjaunošanas stratēģiju efektivitāte klientu uzticības atgūšanā (kas tika mērīta ar atkārtota pirkuma nodomu) tiešsaistes tirdzniecības platformā pēc uzticības pārkāpuma pieredzes, izmantojot CURE uzticības atjaunošanas ietvaru. Rezultāti norādīja, ka visas deviņas CURE dimensijas bija pozitīvi korelētas ar iepriekšējās pieredzes kvalitāti un atkārtota pirkuma nodomu. Regresijas analīzes rezultāti parādīja, ka būtiskākie rādītāji ir tikai reakcijas ātrums un problēmu risināšanas politika. Turklāt tika konstatēts, ka kompensācija un reakcijas ātrums būtiski mijiedarbojas ar klientu iepriekšējo pieredzi, norādot, ka klienti ar zemāku apmierinātības vēsturi ir jutīgāki pret savlaicīgiem un taustāmiem uzticības atjaunošanas pasākumiem. |
| Keywords |
klientu uzticības atjaunošana, tiešsaistes tirdzniecības platforma, atkārtota pirkuma nodoms, klientu iepriekšējā pieredze |
| Keywords in English |
Customer trust recovery, online marketplace, repurchase intention, quality of prior experience |
| Language |
eng |
| Year |
2025 |
| Date and time of uploading |
26.05.2025 12:25:39 |