| Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
| Studiju programmas nosaukums |
Inovācijas un uzņēmējdarbība |
| Nosaukums |
Personalizētu mākslas pakalpojumu tiešsaistes platformas izstrāde |
| Nosaukums angļu valodā |
Development of a Personalized Art Services Online Platform |
| Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
| Darba vadītājs |
Māris Millers |
| Recenzents |
Iveta Cīrule |
| Anotācija |
Čukins, J. Personalizētās mākslas pakalpojumu tiešsaistes platformas izstrāde: Maģistra darbs / Čukins J., Millers, M. (2025) Rīga: RTU IEVF, maģistra profesionālo studiju programma “Inovācijas un uzņēmējdarbība”, 77 lpp.
Maģistra darbs rakstīts angļu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 77 lpp., tajā iekļauti 14 attēli, 16 tabulas. Izmantotajā literatūras un avotu sarakstā ietverti 33 avoti angļu valodā. Darbam pievienoti 3 pielikumi.
Pētījuma mērķis: izstrādāt un piedāvāt ilgtspējīgu, mērogojamu un uz lietotāju orientētu tiešsaistes platformas koncepciju, kas sniedz pievienoto vērtību visām personalizētās mākslas nozares iesaistītajām pusēm māksliniekiem, studijām, klientiem un piegādātājiem.
Pirmajā darba daļā daļā analizēti teorētiskie aspekti par digitālās platformas biznesa modeļiem, klienta ceļa optimizāciju un personalizācijas pieeju nozīmi.
Otrajā darba daļā daļā veikta nozares un tirgus analīze, identificējot galvenās problēmas un iespējas, kā arī kartēts klientu un pakalpojumu sniedzēju saskarsmes ceļš
Trešajā darba daļā daļā piedāvāti trīs attīstības scenāriji, izvērtēti pēc stratēģiskajiem, finansiālajiem un tehnoloģiskajiem kritērijiem. Par optimālu izvēlēts Scenārijs A, kas ietver ieviešanas ceļvedi, finanšu prognozes, risku pārvaldības plānu un investoru izejas stratēģiju.
Nozīmīgākie rezultāti:
1. Nozarē pastāv būtiska niša digitālai platformai ar pilnu servisu;
2. Scenārijs A ir visatbilstošākais izaugsmes mērķiem un lietotāju vajadzībām;
3. Sākotnējās investīcijas €150 000 ļauj sasniegt rentabilitāti 18–24 mēnešu laikā;
4. Projekta uzsākšana ieteicama līdz 2025. gada trešajam ceturksnim, lai saglabātu tirgus priekšrocību. |
| Atslēgas vārdi |
digitālā platforma, personalizētā māksla, klienta ceļš, tirgus analīze, scenāriju izstrāde, finanšu plānošana, lietotāju pieredze. |
| Atslēgas vārdi angļu valodā |
digital platform, personalized art, customer journey, market analysis, scenario development, financial planning, user experience. |
| Valoda |
eng |
| Gads |
2025 |
| Darba augšupielādes datums un laiks |
26.05.2025 09:44:15 |