Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Master
Title of the study programm Innovations and Entrepreneurship
Title in original language Personalizētu mākslas pakalpojumu tiešsaistes platformas izstrāde
Title in English Development of a Personalized Art Services Online Platform
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Māris Millers
Reviewer Iveta Cīrule
Abstract Čukins, J. Personalizētās mākslas pakalpojumu tiešsaistes platformas izstrāde: Maģistra darbs / Čukins J., Millers, M. (2025) Rīga: RTU IEVF, maģistra profesionālo studiju programma “Inovācijas un uzņēmējdarbība”, 77 lpp. Maģistra darbs rakstīts angļu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 77 lpp., tajā iekļauti 14 attēli, 16 tabulas. Izmantotajā literatūras un avotu sarakstā ietverti 33 avoti angļu valodā. Darbam pievienoti 3 pielikumi. Pētījuma mērķis: izstrādāt un piedāvāt ilgtspējīgu, mērogojamu un uz lietotāju orientētu tiešsaistes platformas koncepciju, kas sniedz pievienoto vērtību visām personalizētās mākslas nozares iesaistītajām pusēm māksliniekiem, studijām, klientiem un piegādātājiem. Pirmajā darba daļā daļā analizēti teorētiskie aspekti par digitālās platformas biznesa modeļiem, klienta ceļa optimizāciju un personalizācijas pieeju nozīmi. Otrajā darba daļā daļā veikta nozares un tirgus analīze, identificējot galvenās problēmas un iespējas, kā arī kartēts klientu un pakalpojumu sniedzēju saskarsmes ceļš Trešajā darba daļā daļā piedāvāti trīs attīstības scenāriji, izvērtēti pēc stratēģiskajiem, finansiālajiem un tehnoloģiskajiem kritērijiem. Par optimālu izvēlēts Scenārijs A, kas ietver ieviešanas ceļvedi, finanšu prognozes, risku pārvaldības plānu un investoru izejas stratēģiju. Nozīmīgākie rezultāti: 1. Nozarē pastāv būtiska niša digitālai platformai ar pilnu servisu; 2. Scenārijs A ir visatbilstošākais izaugsmes mērķiem un lietotāju vajadzībām; 3. Sākotnējās investīcijas €150 000 ļauj sasniegt rentabilitāti 18–24 mēnešu laikā; 4. Projekta uzsākšana ieteicama līdz 2025. gada trešajam ceturksnim, lai saglabātu tirgus priekšrocību.
Keywords digitālā platforma, personalizētā māksla, klienta ceļš, tirgus analīze, scenāriju izstrāde, finanšu plānošana, lietotāju pieredze.
Keywords in English digital platform, personalized art, customer journey, market analysis, scenario development, financial planning, user experience.
Language eng
Year 2025
Date and time of uploading 26.05.2025 09:44:15