| Studiju veids |
maģistra akadēmiskās studijas |
| Studiju programmas nosaukums |
Biznesa informātika |
| Nosaukums |
Ikdienas galveno darbības rādītāju izpēte un identificēšana klientu apkalpošanā |
| Nosaukums angļu valodā |
Research and Identification of Day-to-Day Key Performance Indicators in Customer Service |
| Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
| Darba vadītājs |
Ilze Birzniece |
| Recenzents |
Mārīte Kirikova |
| Anotācija |
Klientu apkalpošanas galveno darbības rādītāju standartizēšana lielā uzņēmumā var būt ļoti sarežģīta. Šī maģistra darba mērķis ir izpētīt, novērtēt, salīdzināt un izstrādāt jaunas galveno darbības rādītāju identificēšanas un prioritāšu noteikšanas metodikas, it īpaši liela uzņēmuma klientu apkalpošanas ietvaros. Šajā darbā aplūkotas pieejamās klientu apkalpošanas un citās jomās izmēģinātās un pārbaudītās metodikas, novērtētas un pilnveidotas tās, kā arī izstrādāta alternatīva galveno darbības rādītāju izstrādei. Rezultāti liecina, ka ar pētniecībā pieejamām metodoloģijām šī darba kontekstā nepietiek, un tie parāda, kā tās var pielāgot un pilnveidot.
Maģistra darbs sastāv no 75 lappusēm, tajā ir 15 attēli, 24 tabulas un 27 atsauces. |
| Atslēgas vārdi |
GALVENIE DARBĪBAS RĀDĪTĀJI, KLIENTU APKALPOŠANA, CRM SISTĒMAS, LIELAS ORGANIZĀCIJAS |
| Atslēgas vārdi angļu valodā |
KEY PERFORMANCE INDICATORS, CUSTOMER SERVICE, CRM SYSTEMS, LARGE ORGANIZATIONS |
| Valoda |
eng |
| Gads |
2025 |
| Darba augšupielādes datums un laiks |
25.05.2025 19:49:50 |