| Form of studies |
Master |
| Title of the study programm |
Business Informatics |
| Title in original language |
Ikdienas galveno darbības rādītāju izpēte un identificēšana klientu apkalpošanā |
| Title in English |
Research and Identification of Day-to-Day Key Performance Indicators in Customer Service |
| Department |
Faculty Of Computer Science Information Tehnology And Energy |
| Scientific advisor |
Ilze Birzniece |
| Reviewer |
Mārīte Kirikova |
| Abstract |
Klientu apkalpošanas galveno darbības rādītāju standartizēšana lielā uzņēmumā var būt ļoti sarežģīta. Šī maģistra darba mērķis ir izpētīt, novērtēt, salīdzināt un izstrādāt jaunas galveno darbības rādītāju identificēšanas un prioritāšu noteikšanas metodikas, it īpaši liela uzņēmuma klientu apkalpošanas ietvaros. Šajā darbā aplūkotas pieejamās klientu apkalpošanas un citās jomās izmēģinātās un pārbaudītās metodikas, novērtētas un pilnveidotas tās, kā arī izstrādāta alternatīva galveno darbības rādītāju izstrādei. Rezultāti liecina, ka ar pētniecībā pieejamām metodoloģijām šī darba kontekstā nepietiek, un tie parāda, kā tās var pielāgot un pilnveidot.
Maģistra darbs sastāv no 75 lappusēm, tajā ir 15 attēli, 24 tabulas un 27 atsauces. |
| Keywords |
GALVENIE DARBĪBAS RĀDĪTĀJI, KLIENTU APKALPOŠANA, CRM SISTĒMAS, LIELAS ORGANIZĀCIJAS |
| Keywords in English |
KEY PERFORMANCE INDICATORS, CUSTOMER SERVICE, CRM SYSTEMS, LARGE ORGANIZATIONS |
| Language |
eng |
| Year |
2025 |
| Date and time of uploading |
25.05.2025 19:49:50 |