Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums E-komercijas attīstības iespējas un izaicinājumi Latvijā
Nosaukums angļu valodā Opportunities and Challenges of E-Commerce Development in Latvia
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Judīte Jakubāne
Recenzents Iveta Pokromoviča
Anotācija Dansbergs, R. E-komercijas attīstības iespējas un izaicinājumi Latvijā: Bakalaura darbs / Dansbergs, R., Jakubāne, J. (2025) Rīga: RTU IEVF, Bakalaura akadēmiskā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”, 63 lpp. Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, divas daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 63 lpp., tajā iekļauti 24 attēli. Izmantotajā literatūras un avotu sarakstā ietverti 30 avoti latviešu, 36 avoti angļu valodā. Darbam pievienoti 1 pielikumi. Pētījuma mērķis: Veikt pētījumu par e-komercijas attīstības iespējām un veicinošajiem faktoriem Latvijā un secināt, kas Latvijai un Latvijas e-komersantiem jāmaina stratēģijās, lai Latvijas e-komercija spētu attīstīties reģionā. Pirmajā darba daļā tika veikta teorētiskā analizē par E-komerciju Latvijā un Eiropā, tika izprasti e-komercijas jēdzieni, apkopota e-komercijas vēsture un nākotnes virzieni, kā arī tika veikta izpēte par e-komercijas zinātniskajiem rakstiem un pētījumiem, kas galā ļauj veikt dziļāku pētījumu par Latvijas attīstības iespējām e-komercijā un no citu valstu piemēriem veikt analīzi, ko ir iespējams uzlabot Latvijas e-komercijā. Otrajā darba daļā tika veikts pētījums, kas iekļāva aptaujas izveidošanu pēc pirmās daļas secinājumiem un šīs aptaujas izsūtīšanu dažādiem Latvijas e-komercijas veikaliem. Pētījuma daļā par katru no aptaujas atbildēm tika veikti secinājumi un no šiem secinājumiem tika atbildēts uz galvenajiem pētījuma jautājumiem. Nozīmīgākie rezultāti: Būtiskākie secinājumi un ieteikumi kas izriet no pētījuma ir ka Latvijai vēl nav iespēja kļūt par vienu no galvenajām reģiona valstīm e-komercijas jomā, dēļ faktoriem kurus nav iespējams izmainīt Latvijas e-komercijas uzņēmumiem. Ja Latvija vēlas būt e-komercijas lielvalsts reģionā, tad ir jāiegulda nākotnes, ilgtermiņa, stratēģiskās lietās, piemēram apmācības skolās par e-komerciju, infrastruktūrā un pēcpārdošanas servisos. Latvijai nākotnē noteikti būs iespēja attīstīt e-komerciju, jo Latvijas e-komercijas uzņēmumi seko līdzi tendencēm un lielākā daļa no uzņēmumiem, jau izmanto dažādas jaunākās tehnoloģijas un pat kombinē tās. Latvijas e-komercijā ir lieliski sākt e-komerciju ar koučingu un kursiem ,jo tos ir viegli un ar maz finansējumu iespēja iesākt un tad ir iespēja to mērogot nākotnē
Atslēgas vārdi E-komercija, E-komercija Latvijā, Attīstības faktori e-komercijā Latvijā.
Atslēgas vārdi angļu valodā E-commerce, E-commerce in Latvia, Development factors in e-commerce in Latvia
Valoda lv
Gads 2025
Darba augšupielādes datums un laiks 25.05.2025 19:31:12