Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Pētījums par ietekmeru mārketinga ietekmi uz patērētāju uzvedību Latvijā
Nosaukums angļu valodā Research on the Impact of Influencer Marketing on Consumer Behavior in Latvia
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Kristīne Fedotova
Recenzents Jekaterina Vozņuka
Anotācija Strazdiņa, L., L. Pētījums par ietekmeru mārketinga ietekme uz patērētāju uzvedību Latvijā: Bakalaura darbs / Strazdiņa, L., L., Fedotova, K. (2025) Rīga: RTU IEVF, bakalaura akadēmiskā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”, 68 lpp. Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, teorētiskā un praktiskā daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 68 lpp., tajā iekļauti 25 attēli, 5 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti 3 avoti latviešu, 47 avoti angļu valodā. Darbam pievienoti 2 pielikumi. Pētījuma mērķis: Noskaidrot ietekmeru mārketinga ietekmi uz patērētāju uzvedību Latvijā. Pirmajā darba daļā tiek apskatītas zinātniskās literatūras atziņas par influenceru mārketingu, patērētāju uzvedību un tā ietekmi uz pirkumu lēmumiem. Otrajā darba daļā tiek izstrādāta aptauja Latvijas patērētājiem, kā arī veikta gadījuma izpēte un intervija ar Latvijas uzņēmuma mārketinga speciālist. Nozīmīgākie rezultāti: Ietekmeru mārketings ietekmē patērētāju uzvedību Latvijā, īpaši pirkšanas lēmumu pieņemšanu. Ietekmeru pieredze un zināšanas, kā arī citu sekotāju atsauksmes ir galvenie faktori, kas ietekmē šo uzvedību. Novērots, ka ietekmeru pašu veidotais saturs bieži rada lielāku auditorijas iesaisti nekā sponsorēts (apmaksāts). Atslēgas vārdi: Influenceru mārketings, patērētāju uzvedība, sociālie mēdiji, pirkuma lēmumi, digitālais mārketings, uzticamība.
Atslēgas vārdi Influenceru mārketings, patērētāju uzvedība, sociālie mēdiji, pirkuma lēmumi, digitālais mārketings, uzticamība.
Atslēgas vārdi angļu valodā Influencer marketing, consumer behavior, social media, purchase decisions, digital marketing, trust.
Valoda lv
Gads 2025
Darba augšupielādes datums un laiks 23.05.2025 21:01:21