Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language Pētījums par ietekmeru mārketinga ietekmi uz patērētāju uzvedību Latvijā
Title in English Research on the Impact of Influencer Marketing on Consumer Behavior in Latvia
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Kristīne Fedotova
Reviewer Jekaterina Vozņuka
Abstract Strazdiņa, L., L. Pētījums par ietekmeru mārketinga ietekme uz patērētāju uzvedību Latvijā: Bakalaura darbs / Strazdiņa, L., L., Fedotova, K. (2025) Rīga: RTU IEVF, bakalaura akadēmiskā studiju programma “Uzņēmējdarbība un vadīšana”, 68 lpp. Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, teorētiskā un praktiskā daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 68 lpp., tajā iekļauti 25 attēli, 5 tabulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti 3 avoti latviešu, 47 avoti angļu valodā. Darbam pievienoti 2 pielikumi. Pētījuma mērķis: Noskaidrot ietekmeru mārketinga ietekmi uz patērētāju uzvedību Latvijā. Pirmajā darba daļā tiek apskatītas zinātniskās literatūras atziņas par influenceru mārketingu, patērētāju uzvedību un tā ietekmi uz pirkumu lēmumiem. Otrajā darba daļā tiek izstrādāta aptauja Latvijas patērētājiem, kā arī veikta gadījuma izpēte un intervija ar Latvijas uzņēmuma mārketinga speciālist. Nozīmīgākie rezultāti: Ietekmeru mārketings ietekmē patērētāju uzvedību Latvijā, īpaši pirkšanas lēmumu pieņemšanu. Ietekmeru pieredze un zināšanas, kā arī citu sekotāju atsauksmes ir galvenie faktori, kas ietekmē šo uzvedību. Novērots, ka ietekmeru pašu veidotais saturs bieži rada lielāku auditorijas iesaisti nekā sponsorēts (apmaksāts). Atslēgas vārdi: Influenceru mārketings, patērētāju uzvedība, sociālie mēdiji, pirkuma lēmumi, digitālais mārketings, uzticamība.
Keywords Influenceru mārketings, patērētāju uzvedība, sociālie mēdiji, pirkuma lēmumi, digitālais mārketings, uzticamība.
Keywords in English Influencer marketing, consumer behavior, social media, purchase decisions, digital marketing, trust.
Language lv
Year 2025
Date and time of uploading 23.05.2025 21:01:21