| Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
| Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmumu un organizāciju vadīšana |
| Nosaukums |
Biotecha Latvija biznesa mārketinga stratēģija |
| Nosaukums angļu valodā |
Business Marketing Strategies for Biotecha Latvia |
| Struktūrvienība |
02C60 Rīgas Biznesa skola |
| Darba vadītājs |
Inese Eglīte |
| Recenzents |
Poļina Nazarova |
| Anotācija |
Maģistra darbs veltīts mārketinga stratēģiju izstrādei specializētam iekārtu un materiālu izplatītājam Biotecha Latvia, fokusējoties uz uzņēmuma pozicionēšanu un izaugsmi Latvijas industriālajā tirgū. Darbā tiek analizēta uzņēmuma pašreizējā tirgus pozīcija, konkurences vide un mārketinga aktivitāšu efektivitāte, ar mērķi uzlabot atpazīstamību B2B segmentā un paplašināt klientu loku tieši privātajā sektorā.
Galvenie izmantotie informācijas avoti ietver intervijas ar uzņēmuma vadību un nozares speciālistiem, tiešsaistes aptaujas potenciālajiem klientiem, kā arī sekundāros avotus – nozares pētījumus un publiski pieejamus finanšu datus par konkurentiem. Izmantotās pētniecības metodes ietver SWOT, PEST un Porter’s piecu spēku analīzi, kā arī mārketinga miksa (7P) novērtējumu.
Darbs sastāv no 94 lapaspusēm, iekļauj 1 tabulu, 10 attēlus un 1 pielikumu ar finanšu datu salīdzinājumu. Maģistra darba valoda: angļu valoda.
Pētījuma rezultātā tiek piedāvāts praktisks rīcības plāns Biotecha Latvia mārketinga stratēģijas īstenošanai. |
| Atslēgas vārdi |
Mārketinga stratēģija, B2B mārketings, Industriālie klienti, Iekārtu izplatīšana, Klientu segmentēšana |
| Atslēgas vārdi angļu valodā |
Marketing strategy, B2B marketing, Industrial clients, Equipment distribution, Customer segmentation |
| Valoda |
eng |
| Gads |
2025 |
| Darba augšupielādes datums un laiks |
23.05.2025 12:48:05 |