| Form of studies |
Professional Master |
| Title of the study programm |
Business Administration |
| Title in original language |
Biotecha Latvija biznesa mārketinga stratēģija |
| Title in English |
Business Marketing Strategies for Biotecha Latvia |
| Department |
Riga Business School |
| Scientific advisor |
Inese Eglīte |
| Reviewer |
Poļina Nazarova |
| Abstract |
Maģistra darbs veltīts mārketinga stratēģiju izstrādei specializētam iekārtu un materiālu izplatītājam Biotecha Latvia, fokusējoties uz uzņēmuma pozicionēšanu un izaugsmi Latvijas industriālajā tirgū. Darbā tiek analizēta uzņēmuma pašreizējā tirgus pozīcija, konkurences vide un mārketinga aktivitāšu efektivitāte, ar mērķi uzlabot atpazīstamību B2B segmentā un paplašināt klientu loku tieši privātajā sektorā.
Galvenie izmantotie informācijas avoti ietver intervijas ar uzņēmuma vadību un nozares speciālistiem, tiešsaistes aptaujas potenciālajiem klientiem, kā arī sekundāros avotus – nozares pētījumus un publiski pieejamus finanšu datus par konkurentiem. Izmantotās pētniecības metodes ietver SWOT, PEST un Porter’s piecu spēku analīzi, kā arī mārketinga miksa (7P) novērtējumu.
Darbs sastāv no 94 lapaspusēm, iekļauj 1 tabulu, 10 attēlus un 1 pielikumu ar finanšu datu salīdzinājumu. Maģistra darba valoda: angļu valoda.
Pētījuma rezultātā tiek piedāvāts praktisks rīcības plāns Biotecha Latvia mārketinga stratēģijas īstenošanai. |
| Keywords |
Mārketinga stratēģija, B2B mārketings, Industriālie klienti, Iekārtu izplatīšana, Klientu segmentēšana |
| Keywords in English |
Marketing strategy, B2B marketing, Industrial clients, Equipment distribution, Customer segmentation |
| Language |
eng |
| Year |
2025 |
| Date and time of uploading |
23.05.2025 12:48:05 |