Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Visaptverošā kvalitātes vadība
Nosaukums Procesu pieeja kvalitātes sistēmas attīstībai SIA SCHWENK Latvija
Nosaukums angļu valodā Process approach for quality system development in the SCHWENK Latvija Ltd
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Gaļina Robertsone
Recenzents Anita Straujuma
Anotācija Norkus, I. Procesu pieeja kvalitātes sistēmas attīstībai SIA SCHWENK Latvija: Maģistra darbs/ Norkus, I., Robertsone, G. (2025) Rīga: RTU IEVF maģistra profesionālo studiju programma “Visaptverošā kvalitātes vadība”, 86 lpp. Maģistra darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 86. lpp., tajā iekļauti 17 attēli, 26 tabulas, 1 formula. Izmantotajā literatūras un avotu sarakstā ietverti 13 avoti latviešu, 66 avoti angļu valodā. Darbam pievienoti 5 pielikumi. Pētījuma mērķis ir analizēt SIA SCHWENK Latvija kvalitātes sistēmu un procesus, pievēršot uzmanību loģistikas procesam, lai izstrādātu priekšlikumus pilnveidei izmantojot procesu pieeju. Pirmajā darba daļā tiek analizēti dažādos literatūras avotos pieejamā informācija par procesu pieeju, integrētās vadības sistēmu un kvalitātes sistēmu, kā arī identificēti loģistikas procesa ietekmes faktori. Otrajā darba daļā izvērtētā uzņēmuma integrētās vadības sistēma un kvalitātes sistēma, kā arī loģistikas process. Izvērtēšanā tika izmantots SVID metode, iekšējais audits, FMEA, vērtības plūsmas analīze un novērtēta integrētās vadības sistēmas integrācijas pakāpe. Trešajā darba daļā tikai izstrādāti pilnveides risinājumi integrētās vadības sistēmas, kvalitātes sistēmas un loģistikas procesa pilnveidei. Izmantojot Delfu metodi tika izvērtēti piedāvātie risinājumi, kā arī veikts pilnveides risinājumu ekonomiskie aprēķins. Nozīmīgākie rezultāti: FMEA rezultātā tika noteikta pasūtījumu apstrādes kļūdas, kuras ietekmē klientu apmierinātību. Lai to novērstu tiek piedāvāts izstrādāt klientu portālu, kas nodrošinātu pasūtījumu atbilstību un mazinātu kļūdas to apstrādes procesā. Iekšējā audita rezultātā tika konstatēta viena neatbilstība un seši novērojumi. Tā rezultātā tika izstrādāti pilnveides risinājumi - izstrādāt procedūru, atjaunināt esošās procedūras, ieviest autovadītāju pašapkalpošanās kioskus, lai nodrošinātu atbilstību ISO prasībām un mazinātu autovadītāju gaidīšanas laiku
Atslēgas vārdi procesu pieeja, kvalitātes sistēma, loģistikas process
Atslēgas vārdi angļu valodā process approach, quality system, logistics process
Valoda lv
Gads 2025
Darba augšupielādes datums un laiks 22.05.2025 15:48:16