Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Master
Title of the study programm Total Quality Management
Title in original language Procesu pieeja kvalitātes sistēmas attīstībai SIA SCHWENK Latvija
Title in English Process approach for quality system development in the SCHWENK Latvija Ltd
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Gaļina Robertsone
Reviewer Anita Straujuma
Abstract Norkus, I. Procesu pieeja kvalitātes sistēmas attīstībai SIA SCHWENK Latvija: Maģistra darbs/ Norkus, I., Robertsone, G. (2025) Rīga: RTU IEVF maģistra profesionālo studiju programma “Visaptverošā kvalitātes vadība”, 86 lpp. Maģistra darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 86. lpp., tajā iekļauti 17 attēli, 26 tabulas, 1 formula. Izmantotajā literatūras un avotu sarakstā ietverti 13 avoti latviešu, 66 avoti angļu valodā. Darbam pievienoti 5 pielikumi. Pētījuma mērķis ir analizēt SIA SCHWENK Latvija kvalitātes sistēmu un procesus, pievēršot uzmanību loģistikas procesam, lai izstrādātu priekšlikumus pilnveidei izmantojot procesu pieeju. Pirmajā darba daļā tiek analizēti dažādos literatūras avotos pieejamā informācija par procesu pieeju, integrētās vadības sistēmu un kvalitātes sistēmu, kā arī identificēti loģistikas procesa ietekmes faktori. Otrajā darba daļā izvērtētā uzņēmuma integrētās vadības sistēma un kvalitātes sistēma, kā arī loģistikas process. Izvērtēšanā tika izmantots SVID metode, iekšējais audits, FMEA, vērtības plūsmas analīze un novērtēta integrētās vadības sistēmas integrācijas pakāpe. Trešajā darba daļā tikai izstrādāti pilnveides risinājumi integrētās vadības sistēmas, kvalitātes sistēmas un loģistikas procesa pilnveidei. Izmantojot Delfu metodi tika izvērtēti piedāvātie risinājumi, kā arī veikts pilnveides risinājumu ekonomiskie aprēķins. Nozīmīgākie rezultāti: FMEA rezultātā tika noteikta pasūtījumu apstrādes kļūdas, kuras ietekmē klientu apmierinātību. Lai to novērstu tiek piedāvāts izstrādāt klientu portālu, kas nodrošinātu pasūtījumu atbilstību un mazinātu kļūdas to apstrādes procesā. Iekšējā audita rezultātā tika konstatēta viena neatbilstība un seši novērojumi. Tā rezultātā tika izstrādāti pilnveides risinājumi - izstrādāt procedūru, atjaunināt esošās procedūras, ieviest autovadītāju pašapkalpošanās kioskus, lai nodrošinātu atbilstību ISO prasībām un mazinātu autovadītāju gaidīšanas laiku
Keywords procesu pieeja, kvalitātes sistēma, loģistikas process
Keywords in English process approach, quality system, logistics process
Language lv
Year 2025
Date and time of uploading 22.05.2025 15:48:16