| Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
| Studiju programmas nosaukums |
Darba aizsardzība |
| Nosaukums |
Psihoemocionālie riski un to mazināšanas novērtējums zvanu centrā |
| Nosaukums angļu valodā |
Psychoemotional risks and their mitigation assessment in the call center |
| Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
| Darba vadītājs |
Ineta Tērauda |
| Recenzents |
Guna Bazone |
| Anotācija |
Manaka, D. Psihoemocionālo riska novēršana zvanu centrā: Maģistra darbs / Manaka, D., Tērauda, I. (2025) Rīga: RTU IEVF, maģistra profesionālo studiju programma “Darba aizsardzība”, 92 lpp.
Maģistra darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 92 lpp., tajā iekļauti 63 attēli, 11 tabulas Izmantotajā literatūras un avotu sarakstā ietverti 12 avoti latviešu, 11 avoti angļu un 4 avoti krievu valodā. Darbam pievienoti 5 pielikumi.
Pētījuma mērķis: izpētīt un analizēt darba aizsardzības pasākumus uzņēmumā, novērtējot to efektivitāti un iespējas uzlabot darba apstākļus, kā arī sniegt ieteikumus risku mazināšanai un darbinieku drošības uzlabošanai, kā arī veikt psihoemocionālo risku novērtēšanu un novēršanu zvanu centrā.
Pirmajā darba daļā tiek aprakstīts pētījuma teorētiskais pamatojums.
Otrajā darba daļā tiek aprakstīts analītiskais novērtējums.
Trešajā darba daļā tiek apkopoti praktiskie rezultāti.
Nozīmīgākie rezultāti: Tika izpētīti, apkopoti un izanalizēti psihoemocionālie riski zvanu centrā uz reāli pastāvoša uzņēmuma piemēra.
Atslēgas vārdi: riski, izdegšana, zvanu centrs, obligātā veselības pārbaude, aptauja. |
| Atslēgas vārdi |
riski, izdegšana, zvanu centrs, obligātā veselības pārbaude, aptauja |
| Atslēgas vārdi angļu valodā |
risks, burnout, call center, mandatory health check, survey |
| Valoda |
lv |
| Gads |
2025 |
| Darba augšupielādes datums un laiks |
20.05.2025 21:18:42 |