Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmumu un organizāciju vadīšana |
Nosaukums |
Jaunu dekoratīvās kosmētikas produktu zīmolu ieviešanas stratēģija Latvijas tirgū. |
Nosaukums angļu valodā |
New Decorative Cosmetics Brand Product Entry Strategy Development in Market of Latvia |
Struktūrvienība |
01B00 Rīgas Biznesa skola |
Darba vadītājs |
M.Ešmits |
Recenzents |
K.Apkalns |
Anotācija |
Maģistra darbs ar nosaukumu Stratēģijas izstrāde jaunam dekoratīvās kosmētikas mazumtirgotājam Latvijā sastāv no septiņām nodaļām. Pirmajā nodaļā tiek aprakstīts darba mērķis, risināmā problēma, kā arī izmantotās metodes problēmas risināšanai. Otrā nodaļa sastāv no ārējās vides faktoru analīzes, kas noskaidro svarīgākos Latvijas dekoratīvās kosmētikas tirgu ietekmējošos faktorus. Trešajā nodaļā tiek veikta dekoratīvās kosmētikas industrijas analīze un noskaidrota tās konkurences struktūra. Darba pētnieciskā daļa tiek noslēgta ar patērētāju uzvedības analīzi, kas identificē uzņēmuma potenciālo mērķa auditoriju.
Turpinājumā četras stratēģijas tiek izvērtētas attiecībā pret Latvijas dekoratīvās kosmētikas tirgus specifiku, patērētāju uzvedību, kā arī mazumtirgotāja iespējām. Izvēlētā stratēģija tiek formulēta, kā arī tās ieviešanas un kontroles mehānismi tiek aprakstīti sestajā darba nodaļā. Darbs tiek noslēgts ar secinājumu nodaļu, kurā apkopoti svarīgākie darba atklājumi un secinājumi. |
Atslēgas vārdi |
Dekoratīvā kosmētika, stratēģija |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Decorative cosmetics, startegy |
Valoda |
lv |
Gads |
2012 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
09.05.2012 12:07:55 |