Form of studies |
Professional Master |
Title of the study programm |
Business Administration |
Title in original language |
Jaunu dekoratīvās kosmētikas produktu zīmolu ieviešanas stratēģija Latvijas tirgū. |
Title in English |
New Decorative Cosmetics Brand Product Entry Strategy Development in Market of Latvia |
Department |
01B00 Riga Business School |
Scientific advisor |
M.Ešmits |
Reviewer |
K.Apkalns |
Abstract |
Maģistra darbs ar nosaukumu Stratēģijas izstrāde jaunam dekoratīvās kosmētikas mazumtirgotājam Latvijā sastāv no septiņām nodaļām. Pirmajā nodaļā tiek aprakstīts darba mērķis, risināmā problēma, kā arī izmantotās metodes problēmas risināšanai. Otrā nodaļa sastāv no ārējās vides faktoru analīzes, kas noskaidro svarīgākos Latvijas dekoratīvās kosmētikas tirgu ietekmējošos faktorus. Trešajā nodaļā tiek veikta dekoratīvās kosmētikas industrijas analīze un noskaidrota tās konkurences struktūra. Darba pētnieciskā daļa tiek noslēgta ar patērētāju uzvedības analīzi, kas identificē uzņēmuma potenciālo mērķa auditoriju.
Turpinājumā četras stratēģijas tiek izvērtētas attiecībā pret Latvijas dekoratīvās kosmētikas tirgus specifiku, patērētāju uzvedību, kā arī mazumtirgotāja iespējām. Izvēlētā stratēģija tiek formulēta, kā arī tās ieviešanas un kontroles mehānismi tiek aprakstīti sestajā darba nodaļā. Darbs tiek noslēgts ar secinājumu nodaļu, kurā apkopoti svarīgākie darba atklājumi un secinājumi. |
Keywords |
Dekoratīvā kosmētika, stratēģija |
Keywords in English |
Decorative cosmetics, startegy |
Language |
lv |
Year |
2012 |
Date and time of uploading |
09.05.2012 12:07:55 |