Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmumu un organizāciju vadīšana |
Nosaukums |
Kompānijas Dental Art zobārstniecības pakalpojumu eksporta stratēģija |
Nosaukums angļu valodā |
Export Strategy for Dental Services of The Company Dental Art |
Struktūrvienība |
01B00 Rīgas Biznesa skola |
Darba vadītājs |
K.Apkalns |
Recenzents |
M.Ešmits |
Anotācija |
Tēzes nosaukums: Klientu riska uztveres mazināšana jaunajai kompānijai XYZ zobu implantu pārdošanai internetā. Tēze izskata pamatproblēmu par riska mazināšanu Latvijas kompānijai, kura plāno pārdot zobu implantus Eiropā ar Interneta palīdzību. Darba mērķis ir identificēt iespējamos riskus un noteikt to mazināšanas paņēmienus, lai palielinātu Kompānijas pārdošanas apjomu. Šīm nolūkam darbā ir veikta klientu riska uztveres analīze, kā arī tiek meklētas alternatīvas stratēģijas augstas iesaistes preču pārdošanai. Analīžu rezultātā tika noteikta stratēģija kura ietver pozitīva rezultata varbūtības palielināšanu un negatīva rezultata smaguma mazināšanu. Kompānija var samazināt riskus caur komunikāciju ar klientiem un uzticēšanas veidošanu. Darbā ir izmantoti akadēmiskie avoti, specialā literatūra par mārketingu un inovācijām, statistikas datubāzes, kā arī dažādi piemēri no Interneta. Tēze satur vienu zīmējumu, vienu grafiku un septiņas tabulas. Kopumā darbs satur sešus pielikumus. Tēzes valoda ir angļu. |
Atslēgas vārdi |
zobu implanti, pārdošana internetā, riska uztveres mazināšana |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
dental implants,on-line sales, risk perception mitigation |
Valoda |
eng |
Gads |
2012 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
15.05.2012 14:36:30 |