Form of studies |
Professional Master |
Title of the study programm |
Business Administration |
Title in original language |
Kompānijas Dental Art zobārstniecības pakalpojumu eksporta stratēģija |
Title in English |
Export Strategy for Dental Services of The Company Dental Art |
Department |
01B00 Riga Business School |
Scientific advisor |
K.Apkalns |
Reviewer |
M.Ešmits |
Abstract |
Tēzes nosaukums: Klientu riska uztveres mazināšana jaunajai kompānijai XYZ zobu implantu pārdošanai internetā. Tēze izskata pamatproblēmu par riska mazināšanu Latvijas kompānijai, kura plāno pārdot zobu implantus Eiropā ar Interneta palīdzību. Darba mērķis ir identificēt iespējamos riskus un noteikt to mazināšanas paņēmienus, lai palielinātu Kompānijas pārdošanas apjomu. Šīm nolūkam darbā ir veikta klientu riska uztveres analīze, kā arī tiek meklētas alternatīvas stratēģijas augstas iesaistes preču pārdošanai. Analīžu rezultātā tika noteikta stratēģija kura ietver pozitīva rezultata varbūtības palielināšanu un negatīva rezultata smaguma mazināšanu. Kompānija var samazināt riskus caur komunikāciju ar klientiem un uzticēšanas veidošanu. Darbā ir izmantoti akadēmiskie avoti, specialā literatūra par mārketingu un inovācijām, statistikas datubāzes, kā arī dažādi piemēri no Interneta. Tēze satur vienu zīmējumu, vienu grafiku un septiņas tabulas. Kopumā darbs satur sešus pielikumus. Tēzes valoda ir angļu. |
Keywords |
zobu implanti, pārdošana internetā, riska uztveres mazināšana |
Keywords in English |
dental implants,on-line sales, risk perception mitigation |
Language |
eng |
Year |
2012 |
Date and time of uploading |
15.05.2012 14:36:30 |